Olen sanonut vitsillä kaverilleni asioita, jotka eivät ole oikeasti totta. Hän ei usko että olen huijannut ja pelkään että hän kertoo niitä eteenpäin.

Olen sanonut vitsillä kaverilleni asioita, jotka eivät ole oikeasti totta. Hän ei usko että olen huijannut ja pelkään että hän kertoo niitä eteenpäin.

Käyttäjä kake3 aloittanut aikaan 18.04.2014 klo 20:20 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä kake3 kirjoittanut 18.04.2014 klo 20:20

Yksi päivä kun kävelin yhden hyvän-päivän-tuttavan kanssa tiellä. Puhuimme niitä näitä ja sanoin läpällä olevani ihastunut erääseen tyttöön meidän koulusta, sen jälkeen sanoin että olen kerran kysynyt serkultani seksiä. En tiedä edes miksi sanoin tuollaisia asioita, ehkä minulla oli tylsää…😞 Nyt aina kun ”ihastukseni” kävelee ohitseni, tämä tuttava aina muistuttaa minua ”Hei. Katsos kuka tossa menee.” Nyt pelkään että hän kertoilee näitä valheitani eteenpäin. Hän ei usko kun sanon että kaikki silloin sanomani olivat valhetta. Mitä minun pitäisi tehdä? 😭

Käyttäjä Dely_ kirjoittanut 18.06.2014 klo 19:45

Heippa! Kehottaisin sanomaan tuttavallesi että sulla on asiaa. Sano että olet ihan tosissasi ja kerro kuinka sua pelottaa että levität niitä mitä sanoit. Jos tämä ei onnistu, soita ja kysy tapaamista. Menkää vaikka kävelemään jonnekkin ja istukaa vaikka penkille. Selitä tämä asia ja pyydä että hän ei levittele. Miltä sun tuttavasta tuntuisi jos sä tekisit saman sille? 😉

Mutta jos tuttava ei ole sellainen ystävä jolle voit mennä juttelemaan sormien näpäytyksestä, niin äärimmäisessä tilanteessa lähetä tekstari ja pyydä lopettamaan.

Tsemppiä🙂🌻