olen kamala ihminen

olen kamala ihminen

Käyttäjä olkinainen15 aloittanut aikaan 29.09.2015 klo 15:12 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä olkinainen15 kirjoittanut 29.09.2015 klo 15:12

Olen kiusattu,hakattu ja halveksittu. Olen kamala ihminen

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 30.09.2015 klo 10:28

Moi,

Et sinä ole kamala ihminen. Haluatko kertoa enemmän huolistasi? Kiusatuksi, hakatuksi ja halveksituksi joutuminen ei ole mitenkään sun syytä.

Tsemppiä ja halauksia. ☺️❤️

Käyttäjä olkinainen15 kirjoittanut 01.10.2015 klo 18:42

Olen 16v vanha haluan kuolla olen yrittänyt itsemurhaa jo yli 10 krt mut aina olen keskeyttänyt sen mentyäni paniikkiin. Olen ihan kamala ihminen.

Käyttäjä Artie* (Työntekijä) (MIELI Tukitalo mielenterveys ry) kirjoittanut 02.10.2015 klo 11:08

Hei Olkinainen,
Meillä on kaikilla erilaisia ja vaihtuvia ajatuksia koskien itseämme ja toisiamme. Kirjoitat että ajattelet olevasi kamala ihminen. Kyse on ajatuksesta joka sinulla on, mutta joka ei varmasti muiden mielestä pidä paikkaansa. -Kuten Villikettukin aikaisemmin kirjoitti.

Erityisen huolestuttavaa on se että yrität vahingoittaa itseäsi. Suosittelen että kirjoittaisit Net-tukeen tai kävisit Net-Tuki Livessä keskustelemassa näistä ajatuksistasi ja itsesi vahingoittamisesta.
Apua on saatavilla, sinun ei tarvitse olla yksin tässä asiassa.

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 26.10.2015 klo 17:54

Hei
Tuo ei ole totta! Sinä et ole kamala ihminen! Sillä tai niillä jotka kiusaavat sinua on jokin ongelma, jonka he purkavat sinuun. Se ei ole sinun syysi. Jokaisessa ihmisessä on jotakin hyvää. Myös sinussa on paljon hyvää😀
Haluaisitko kertoa tarkemmin kiusaamisestasi?

Käyttäjä hanne3 kirjoittanut 29.10.2015 klo 08:17

Mietin tätä samaa. Olenko kamala kun haluan jutella ja olla ihmisten seurassa?