Olen hukassa.

Olen hukassa.

Käyttäjä finalbreath aloittanut aikaan 16.07.2013 klo 00:47 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä finalbreath kirjoittanut 16.07.2013 klo 00:47

Heipsumuksut ūüôā oon 14 vuotias tytt√∂ ja en tosiaankaan tii√§ mit√§ mun pit√§is en√§√§ tehd√§.
Tuntuu että äiti ja sukulaiset oottaa et musta tulee hyvä tytttö ja käyn ylä-asteen kunnialla loppuun, mutta se ei oo ihan niin yksinkertanen. Musta tuntuu että oon menettämässä mun kaverit mun viiltelyn ja masennuksen takia, ja tuntuu että kukaan ei ymmärrä. Käyn psykologilla mutta tuntuu ettei se vaan riitä. Olo tuntuu vielä pahemmalta niiden käyntien jälkeen.

Mun oma is√§ on alkoholisti, ja soittelee mulle ku on juovuksissa ja uhkailee tappaa ittens√§ tjsp. √Ąidin miesyst√§v√§ on v√§kivaltanen mua kohtaan ja tuntuu ett√§ √§iti & sen miesyst√§v√§ vaan suosii mun pikkuvelji√§. √Ąidin miesyst√§v√§ ainaku se juo se k√§ytt√§ytyy v√§kivaltasesti ja esim repii mua vaatteista ja huutaa. √Ąiti ei v√§lit√§ siit√§. `My√∂s mun isoveli on v√§kivaltanen ja huutaa ja suuttuu mulle pienimmist√§ki asioista.

Musta tuntuu etten m√§ en√§√§ jaksa t√§t√§, mun ainoa lohtu t√§ss√§ maailmassa on mun yhen l√§heisen naisen, joka on my√∂s me√§n oman koiran kasvattaja ja mulle ns” √§itihahmo” on sen yks villakoira, Luna. Musta tuntuu ett√§ se on ainoa joka musta v√§litt√§√§ ja jaksaa mua. ilman sit√§ koiraa m√§ olen hukassa.

Pitäiskö mun ilmottaa sossulle tai johonki tosta äidin miesystävästä tai tjsp.

Käyttäjä Yksy kirjoittanut 25.07.2013 klo 23:15

Hei oon sua pari vuotta vanhempi ja oon kokenu ton saman, mutta pikkusen erilailla. Kannattaa ilmottaa tost jollekkin jonka tii√§t oikeesti v√§litt√§v√§n ja joka auttaa sua tossa. El√§m√§ ei ole helppoa ja munkin yst√§v√§t on katoamassa jonnekkin. Mun koulussa psykologi ei auttanut ja ei osannut asiaansa, mutta kun k√§vin kuraattorilla juttelemassa silloin kun psykologi ei ollut paikalla ja sain paniikin niin se ymm√§rsi mua ja oikeesti kuunteli. Mun is√§ pahoinpiteli mut kes√§ll√§ ja ilmotettiin lastensuojelu liittoon. Sinne kannattaa ottaa yhteytt√§, kun saat tilaisuuden.ūüėČ