olen aivan hukasssa
Olen melkein täysi-ikäinen ja seurustelusuhteessa olen ollut yli puoli vuotta. Kärsin ennen pahasta ahdistuksesta ja ahdistuskohtauksista. Viime syksynä kuitenkin hain apua ja puolen vuoden mittaisella keskustelulla ja lääkityksellä olin kuin uusi ihminen. Ahsitus kaikkosi ja olin pirteä. Tapasin myös nykyisen poikaystäväni eikä elämä Ole koskaan tuntunut niin ihanalta. Nyt lääkityksen ja psykiatrilla käynnin lopettamisen jälkeen on kuitenkin tapahtunut muutos. Olen alkanut murehtimaan asioita, kuten sitä että poikaystäväni ei pitäisikään minusta tai että hänelle löytyy parempiakin. Elän jatkuvassa pelossa, että hän jättäisi minut. Käymme välillä pitkiäkin keskusteluja siitä aiheesta ja joka kerta hän vakuuttaa ettei Ole jättämässä minua, mutta joka kerta minä vuodatan silti kyyneliä. Pelkoni on kierre, sillä pelkään sitä, että hän jättää minut ja kun puhun asiasta hänen kanssaan, alan pelkäämään sitä että hän jättää minut koska puhun siitä hänen kanssaan. Ja tämä toistuu ja toistuu. Se kuulostaa niin hullulta ja turhalta, mutta en voi sille mitään. Pelkään hänen siis kyllästyvän lopulliseen itkemiseeni ja murehtimiseeni. Ja kuitenkin tämä murehtiminen on juuri sitä pelkoa.. Olen ajatusteni kanssa aivan jumissa ja sekaisin enkä tiedä mitä minun pitäisi tehdä.. ☹️