Niin yksin.

Niin yksin.

Käyttäjä sin-sa aloittanut aikaan 19.09.2008 klo 22:36 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä sin-sa kirjoittanut 19.09.2008 klo 22:36

Ei ole ketään, kelle soittaisi, eikä ketään kuka lohduttaisi. Olen ihan yksin. Luulin, että olisi ystäviä, mutta ei ketään missään. I need someone.

Käyttäjä Annie kirjoittanut 22.09.2008 klo 19:36

Niimpä... Ja taas vastaan sinulle että samoin. *Huoh* Miten oikeasti ihminen voi olla NÄIN yksinäinen....??
Voimia sinulle!!

Käyttäjä nonsu kirjoittanut 25.09.2008 klo 16:25

Niin tuttua täälläkin. Oon eläny siinä uskossa että mulla niitä kavereita ja tosi ystäviä ois,mut kun sitten sen ystävän tukea tarttis, huomaa, että kukaan ei seisokkaan siinä vierellä. Ei edes oma äiti. Ei oo ketään... Ahdistaa äidin masennus, se miten äiti kohtelee mua... Tuntuu et oon niin yksin...🙄

Käyttäjä sin-sa kirjoittanut 26.09.2008 klo 12:57

Minun äitini ei hyväksy masennusta eikä minua... Enkä pahemmin häntä näekään kun olen usein poissa kotoa ja koulussa toisessa kunnassa. Kumpikaan vanhemmistaei usko, että minulla on masennus, vaikka olen villellyt ja on lääkkeet ja olen ollut osastollakin. Ja kaikki hoitajat ym. on koittanu puhua vanhemmille, mutta ei ne uskovieläkään. Ei vät hyväksuy minua lainakaan. Ja kaiken lisäksi minulla on bulimia, ja äitini vain sanoo, että pitäisi koko ajan laihduttaa, enkä saisi syödä mitään, kun kaikessa on rasvaa. En siis riitä sellaisena kuin olen.
Enää en pystyisi luottamaan vanhempiin, sillä nyt olen ollut jo kaksi vuotta masentunut enkä ole saanut lainkaan tukea. On hankala elää näin ristiriitaisessa ympäristössä...

-Haleja ja voimia!

Käyttäjä Annie kirjoittanut 26.09.2008 klo 20:52

Tää on niin saamerin rasittavaa. Ei oo ketään. EI KERTAKAIKKISESTI KETÄÄN!!
Mää en jaksa tämmöstä!!!!!

sin-salle kanssa haleja ja voimia.
Täällä sua ollaan tukemassa!!

Käyttäjä siripiri kirjoittanut 26.09.2008 klo 21:00

Minä tulen mukaan yksinäisten ketjuun. Olen miettinyt ettei kukaan voi olla näin yksin mitä minä olen. Minulla ei ole ketään kenelle jonkun sanasen sanoisin. Kirjoitin net-tukeen ja hän vastasi ja siinä minun kommunikaationi muihin ihmisiin moneen kuukauteen. Minulla on kaksi tyonantajaa jotka lähettävät tekstiviestejä, niihin vastaan. Viimeksi he kirjoittivat toukokuussa.

Kauhajoen ammuskelu pani minut miettimään kuinka minä ehkä olen nuori jota ihmiset pelkäävät. Olen yksin ja vihaan ihmisiä, en omista asetta, pelkään itseäni, siksi tulin ulos kuorestani ja kirjoittelen tukinettiin.

Käyttäjä sin-sa kirjoittanut 29.09.2008 klo 12:11

Kiva kun kirjoitat. Minua on ainakin auttanut, kun olen saanut purkaa omia ajatuksia ja saanut vielä paljon rohkaisua, että jaksaisi elää. Minäkin joskus mietin, että jos satuttaisinkin niitä, jotka ovat satuttaneet minua, mutta voin kyllä sanoa, etten pysty ikinä tekemään toisille mitään, en pysty edes sanomaan ei. Itseäni olen satuttanut, sitä en pidä mitenkään kamalana asiana.