Niin väsynyt ja niin loppu

Niin väsynyt ja niin loppu

Käyttäjä Varjokettu aloittanut aikaan 18.07.2018 klo 19:50 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Varjokettu kirjoittanut 18.07.2018 klo 19:50

Musta tuntuu etten jaksa enää mitään. Olen sairastanut psykoottista masennusta jo 8 vuotta. Olen nyt 21 vuotias ja tuntuu etten kestä enää itseäni, ihmiset ympärillä tuntuu ajattelevan että mä oon valinnut masennuksen ja dissosiaatiohäiriön. Sain viime lauantaina poissaolokohtauksen ja silloin asuin kuntoutusyksikössä, ohjaaja tuli huutamaan mulle että tekee eläinsuojeluilmoituksen jos en kokoa itseäni. Omistan siis koiran.

Kaikki pahaa oloa aiheuttavat asiat riivaa mun mieltä ja varsinkin kun ympäriltäni on nyt kaikki tärkeimmät ihmiset kadonneet. Mulla ei siis ole ketään jolle puhua. Sen takia kirjoitan tänne…
Tuntuu etten saa mitään järkevää tekstiä edes aikaan. 😭

Käyttäjä nuorinainen99 kirjoittanut 21.07.2018 klo 10:13

Hei, Täällä myös vaikeassa elämäntilanteessa oleva nuori. Masennuksen kanssa olen kamppaillut ja muutama päivä sitten lopetin 2 vuoden kestävän parisuhteen mikä tuntuu maailmanlopulta ja kamalalta. Aijon hakea omalta terveysasemalta keskusteuapua niin, että pääsen ainakin 2 kertaa viikossa. Sama voisi sopia sulle. Ota rohkeasti yhteyttä esimerkiksi koulun/opiskelupaikan kautta, se on ilmaista.

Käyttäjä Sanna_Saapas (Työntekijä) (Palveluoperaatio Saapas (Lasten ja nuorten keskus ry )) kirjoittanut 17.10.2018 klo 18:50

Varjokettu kirjoitti 18.7.2018 19:50

Musta tuntuu etten jaksa enää mitään. Olen sairastanut psykoottista masennusta jo 8 vuotta. Olen nyt 21 vuotias ja tuntuu etten kestä enää itseäni, ihmiset ympärillä tuntuu ajattelevan että mä oon valinnut masennuksen ja dissosiaatiohäiriön. Sain viime lauantaina poissaolokohtauksen ja silloin asuin kuntoutusyksikössä, ohjaaja tuli huutamaan mulle että tekee eläinsuojeluilmoituksen jos en kokoa itseäni. Omistan siis koiran.

Kaikki pahaa oloa aiheuttavat asiat riivaa mun mieltä ja varsinkin kun ympäriltäni on nyt kaikki tärkeimmät ihmiset kadonneet. Mulla ei siis ole ketään jolle puhua. Sen takia kirjoitan tänne...
Tuntuu etten saa mitään järkevää tekstiä edes aikaan. 😭

Moi Varjokettu!

Kirjoituksestasi on kulunut jo aikaa, mutta nyt vasta osui kohdalle täällä. Mitäs sinulle nykyään kuuluu? Ovatko asiat muuttuneet johonkin suuntaan?

Sanna
NettiSaapas
Helsinki