Oon joskus aiemmin kirjottanu siitä kun äidin kanssa on ollut vähän ongelmia.. Nyt ne ongemat on vaan kasvanu vähän liian suuriks.. Ei varsinaisesti äidin kanssa vaan sen ”miesystävän”..
Mulla on monen vuoden masennus takana ja sama jatkuu edelleen. Osastolla oon ollu yhteensä yli 2 vuotta ja oon saanut sieltä sen avun mitä sieltä vaan voi saada. Terapia alkoi viime joulukuussa.
Täytin huhtikuussa 18 ja musta tuntuu että se vaan pahens kaikkea. Oon jälkihullon asiakas ja saisin sieltä hyvät tuet ensiasuntoon, mutta en tunne olevani siihen vielä valmis.
Oon nyt kahtena peräkkäisenä päivänä satuttanu itteäni ja poliisit on hälytetty perään ja tietenki ne on mut löytäny.. Toisena iltana viilsin ranteen auki, eilen olin vain yhdellä rannalla miettimässä, yrittämässä keksiä tähän jotain ratakaisua.. Otin muutaman nukahtamislääkkeen siinä kun yritin keksiä syytä elää.. Mulla oli kyllä niin paljon lääkkeitä mukana että olisin varmasti henkeni saanu otettua itseltäni mutta ne hemmetin poliisit tuli ennen kuin kerkesin mitään päättä.
Mä en vaan enää jaksa jatkaa.. Tänään tää äidin ”miesystävä” sano mulle että oon ihan turha ja ylimääränen tässä ”perheessä” ja mä kuulemma oon pilannu sen elämän. Sitte se vielä lisäs että mee sä vaan repii niitä rateitas auki. Mä en tiedä mitä mä sille oon tehny, oon kaikinkeinoin yrittäny tulla toimeen mutta ei..
Tänään en ainakaan vielä ole tehnyt mitään vaikka tälläkin hetkellä halu on valtava.
Mulla on viiltelyn kanssa ihan hirveitä ongelmia. Mä oon joskus saanut sen lopetettua hetkeks kunnes se taas jatku. Mun viiltäminen ei oo mitään pieniä naarmuja vaan sillon ku viillään niin ne on lähes tulkoon aina tikattavia haavoja..
Se mies on nyt meiltä muuttamassa pois ja me joudutaan kans muuttaa (kolmas muuto mulle vuoden sisäl)mutta pääasia että päästään siitä ihmisestä. En ihan oikeasti ymmärrä miksi se on mulle tommonen?
Mun elämässä ja paljon mulle tärkeitä ihmisiä joiden takia olen tähän asti jaksanutkin. Mutta nyt mä oon vaan niin väsynyt ja ahdistunut että voisin viedä henkeni vaikka saman tien… Ongelma on vaan se että jossain sisimmässäni mä haluan elää, mutta en näin.
Olisko kenelläkään neuvoja miten jaksais pivittäistä tuskaa? mä käyn terapiassa kerran viikossa mut nyt se vissiin nostetaan kahteen kertaan ku elämä menee taas niin perseelleen….
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.