En ole kauheasti perehtynyt tähän sivuun, joten en oikein vielä tiedä mitä kaikkea tämä sivusto sisältää. Törmäsin sivuun googleteltuani nettipsykologeja ja paikkoja missä voi puhua ilman että tarvitsee olla omalla nimellä. Pitkään mietin uskaltaaako tänne heittää avautumisiaan vai tuleeko täältä pelkkää naljailua, mutta onnekseni kirjoitin. Kirjoittaessa pystyy käsittelemään asioita ja olen saanut jonkun verran järjestystä päähäni.
Olen pitkään elänyt tasapainossa, mutta ero laukaisi kaiken taas. Se kun rakastama ihminen hylkää.. jonka kanssa oli onnellinen yli vuoden ja sai mut taas luottamaan ihmisiin ja itseeni. Luotin kerrankin ihmiseen 120% ja siihen, että hän rakastaa ja välittää. Tuntuu että kaikki on viety. Iski yhtäkkin tyhjyys ja tunne, että kaikki vaan hylkää. Luottamus meni siihen, että joku voisi vielä välittää minusta..
Olen kaikenlisäksi hyvin riippuvainen ihmisistä, en osaa olla yksin, vaikka olenkin elänyt suurimmanosan elämästäni yksin, vailla kavereita. Pelkään ja stressaan uusia tilanteita, uusia ihmisiä, ja olen aina tarvinnut jonkun.. Välillä tuntuu, että mussa ei ole mitään hyvää.. Että oon saanu vain huonoja luonteenpiirteitä. Ujous, ilkeys, mustasukkasuus, omistushalusuus, valittavuus, pelkoa, huono itseluottamus.. Sisässäni on jonkin sortin täydellinen sekasorto.
Huono itseluottamus on vaan kaikista pahinta.. Se heijastuu kaikkeen. Ajattelen koko ajan muiden mielipiteitä, en uskalla tunneilla vastata kysymyksiin (pelko nipoksi leimautumiseen, pelko väärästä vastauksesta), en uskalla harrastaa mitään koska pelkään olevani muita huonompi, en pysty olemaan suhteessa koska pelkään kumppanin löytävän jotain parempaa, en pysty luottamaan siihen että joku rakastaa.. Väitän vastaan kaikista kehuista, en osaa ottaa niitä vastaan.. Ja sit silti kerjään kehuja.
En enää puhu aiheesta ollenkaan.. Mutta tuntuu siltä että sisässäni on niin paljon ongelmia, en tiedä minkä korjaamisesta alottaisi. En tiedä mitä tehdä.. Asioiden ymmärtäminen on tietysti hyvä askel, mutta entä sitten.. Nyt olen saanut ilkeilyn loppumaan, tai en ainakaan viikkoon ole kerjännyt riitaa, mutta nyt sisälläni velloo paha olo lähes koko ajan. Halu itkeä ja kääriytyä peiton alle. Yksinäisyys vaan lisää sitä, ja eikä ainakaan paranna päivittäiset "ole hiljaa, onks sun pakko olla siinä.." ja mitä muuta.