Mun paska elämä..
oon 13.vuotias tyttö..mulle todettii vuosi sitte (eli ku olin 12..) niin keskivaikee masennus.. sitte olin tänä vuonna lastenpsyk.kokovuorokautisella osastolla… se oli tosi paska paikka! mutta syyt miks jouduin sinne on seuraavat: se keskivaikee masennus,syömisongelmat(ei vielä mtn syömishäiriöö.. mutta syön kuulemma liian vähä…,kouluongelmat,uniongelmat ja itsetuhoisuus… siinä ne sitte oliki mutta on vielä yks ongelma mulla ja siitä tietää vaan keverit ja se on viiltely…. mutta oon yrittäny itsarii monta kertaa vaan ei oo onnistunu… ☹️ haluun vaan päästä pois tästä kaikesta pahasta mua vastaan! useesti toivon kun rupeen nukkuun että aamulla en herääkkään! ja nytte elokuussa mulle pitäis alkaa psykoterapia!! en todellakaan haluis alottaa sitä!! jos joudun niin sittte ainaki tapan itteni!! koitin kertoo kaiken lyhyesti.. kirjoitan ekoja kertoja… en tiijä tajusitteko… mutta kysymys on: onko mulla enään mtn toivoo… en jaksa enään kauaa! ☹️ Ja olin joku kuukausi sitten taas tayssin osastolla kriisijaksolla kesti 2,5viikkoa… Mutta nyt viiltelystä tietää vanhemmat ja lääkäritkin… Ja mulla on myös alkanut terapia mutta nää on vel jtn tutustumis käyntejä… Mutta en oikeesti jaksa enää…