Kirjoitan ensimmäistä kertaa tänne. En tiedä mistä aloittaa on paljon sanomista.. Olen kohta 18 ja elämään on mahtunut kaikkea ikävää.
Kaikki alkoi siitä kun mun pikkusisko yritettiin napata kun olin 10. Ovelle tuli joka nainen ja se aikoi kiskoa siskoni ulos mutta ei onnistunut. Soitettiin poliisit ja asia selvitettiin. Siitä jäi pelko avata ovea. Sitten kun olin 12, isosisko laitettiin lastenkotiin. Se oli kauheaa aikaa, sisko ei tullu toimeen äitin kaa. Sen jälkeen alkoi hyväksikäyttö jota kesti 3 pitkää vuotta.😭 Koulu alkoi mennä pahasti alamäkeen enkä jaksanu tehä mtn. Äitin kanssa oli myös vaikeaa kun se halusi että menestyisin koulussa. Sitten mun koiranikin kuoli silloin kun oli 8 luokalla ja se oli tosi paha paikka. Se oli ainut kelle puhuin omista asioista. Kukaan ei tiennyt että olin rikki sisältä, kaikki vain ajatteli että olin laiska. Olin likainen, mun kehoon kajottiin vaikka en halunnut. Ne oli meiän perhetuttuja koska isosisko seurusteli toisen kanssa. Silloin ne sai hyvän tilaisuuden päästä muhun käsiks. Kun oli 06 kesä, äiti meni naimisiin neekerin kanssa. Aluksi kaikki meni hyvin mutta tammikuussa se sitten löi mua. Yhä useammin. Asia meni oikeuteen kun poliisi sai tietää siitä. Syytteet hylättiin.. Missä on suomen oikeus.😐 Tutustuin 06 kesällä nykyiseen poikaystävääni jonka luokse pakenin kotoa. Hän auttoi mua tosi paljon josta olen tosi kiitollinen. Ilman sitä en olisi tässä. 06 joulua ennen yritin itsemurhaa mutta poikaystävä ehti väliin. Join siihen aikaan tosi paljon, halusin vain kuolla.😯🗯️
Nyt hyväksikäyttö asia on oikeudessa ja taistelen niitä p****ja vastaan. Muutin vuosi sitten omilleni kun kotona ei ollut turvallista. Nyt poikaystäväni kanssa pääsemme muuttamaan yhteiseen asuntoon, joka on tosi hieno!🙂 Koulu menee edelleen niin ja näin, olen toisen asteen opinnoissa.
Mun ongelma on se että olen tosi masentunut ja rikki vieläkin. En jaksa keskittyä mihinkään. Paras kaverinikin käänsi mulle selkänsä. Toinen hyvä ystäväni kuitenkin jäi rinnalleni. Olen toivonut monesti etä vain pääsisin täältä pois, koska tuntuu etten saa mtn aikaiseksi. Huolen aiheenani on vielä 10 v pikkusisko josta äiti ei huolehdi tarpeeksi. Äiti voi lähteä matkoille 2 viikoksi eikä jätä ruokarahaa siskolleni. Se tulee aina sitten mun luokse ”hoitoon”. Eihän se ole mun vastuu mut kukapa ei siskostaan huolehtisi tälläisessa tilanteessa.😑❓ Kaikista vaikeinta on esittää iloista ja reipasta siskolle. En voin näyttää että olen masentunut koska hän tuntisi olonsa turvattomaksi. Olen ollut aina se perheen tukipilari, vaikka olen joutunut kestämään kaikenlaista.
Mitä mä voin tehdä kun olen masentunut pahasti? En haluaisi mtn lääkkeitä käyttää.. Miten tästä voi selvitä? joo, aika parantaa haavat mut sit onkin alkuelämä pilalla kun ei jaksa tehdä mtn. Koulutus on kuitenkin tärkeä. Onko teillä hyviä neuvoja? Haluaisin pärjätä tässä elämässä kun toista mahdollisuutta ei tule…