Muita "tunteellisia" ihmisiä täällä ?(:
Olen itse tosi tunteellinen ja empaattinen ihminen, lisäksi kiinnyn tiettyihin ihmisiin todella kovin. Viime aikoina olenkin pyrkinyt ajattelemaan asioita myös järjellä ja tasapainottamaan ajatukset tällä tavoin.
Hyvä esimerkki on taas tämä kun siirryn seuraavalle paikkakunnalle opiskelemaan ja olen ehtinyt kiintyä täällä kaikkeen; kämppikseeni, luokkakavereihin, valmentajaani ja jopa kaupungin valoihin. Tietysti lähtö tekee pahaa, vaikka haluan todella lähteä taas kohti uusia seikkailuja (tietysti ihmisiä ja asioita jää muistoihin, mutta niinhän elämässä kai aina).
Mutta joskus iltaisin.. kun tunteet saa vallan, mä ajattelen että tää kaikki on ihan hirveää ja itken itseni uneen kun tiedän, etten tule enää elämää tälläistä elämää ja juuri näiden ihmisten kanssa. Myönnän kiintyväni joihinkin ihmisiin aivan liikaa (luulen, että syynä on myös se, että isäni kuoli kun oli 12 ja tunsin oloni tosi turvattomaksi tuon jälkeen) Eikä tämä ole ensimmäinen kerta ja tiedän, että esim. lähtöhaikeus on ihan normia, mutta entä jos se kestää vain kestämistään ?
Onko kenelläkään muulla tälläistä ja miten ootte selvinneet ?
Tai miten yleensäkin selviätte ikävästä ?