Mua pelottaa saada kavereita
Aattelin nyt taas kirjoittaa vähän tähän. Siis minulla on voimakasta ahdistusta, ja pelottaa ihmisyyde asiat. En uskalla, tutustua uusiin ystäviin, pelko on voimakasta ja en uskalla tutustua. Korona on varmaan sotkenut kans tosi paljon tätä mun oloa ja muutenkin. Minusta tuntuu että pilaan kaikki asiat kuitenkin. Mun elämässä on ollut pelottavia tilanteita mun äiti yrittää tunkeutua mun ystävyys suhteeseen. Ja viisi vuotta sitten se sotkeutua liikaa mun parisuhde onggelmiin. Joka nyt on pelko siihen sama toistuu. Mä oon todella paljon yrittänyt sanoa äidille ettei tunkeudu mun elämään. Mä luulen että äidit haluaisivat vain auttaa ja varmaan mielellään sen tekeekin, muttei liikaa saa kun olen jo aikuinen ihminen ja osaan ajatella järjellä. Mun avustaja kans lopettaa parin kuukauden päästä mua sekin tässä stressaa. Mulla pelottaa jos se hylkää ja jättää mut yksin. Sitten en tiedä mitä tehdä. Ärsyttää vain että olen vain joku ”rahanappula” jos se minut jättää yksin. Niinkuin kaikki entiset avustajat ja siaisperheet ovat sen tehnyt. Mua pelottaa. Mä oon kuitenkin ennen saanut läheisiä ihmisiä sillä tavalla.
- Muokattu kirjoittajan toimesta 3 vuotta, 10 kuukautta sitten. Syy: Lisäys
- Muokattu kirjoittajan toimesta 3 vuotta, 10 kuukautta sitten. Syy: Lisäys