Mua kiusataan, vihataan ja mulle puretaan kaikki viha ja suru.
Moi! Olen siis täyttämässä lähiaikoina 16v ja olen tyttö. Lopetin juuri yksien nuorten sivujen käyttämisen sillä sielä mua kiusattiin.
Viimeinen postaus oli se että kuinka kerroin olevani TOTEEMILTAAN (toivottavasti tiedät mikä on toteemi, jos ei, niin kysy minulta) vampyyri, eli siis olen ihan puoli-ihminen.
Kuitenkin ne ei ollenkaan uskonut mua ja alkoi haukkuu mua VAMPIKSI ja ala-astelaiseksi.
MIKSI NÄIN PITÄÄ AINA KÄYDÄ MULLE! AINA KUN ILMAISEN JONKUN ASIAN NIIN KAIKKI MENEE SIT PUHUU TÄYTTÄ PÖTYÄ MINUSTA!
Toivottavasti et ala kiusaamaan mua täälläkään, koska olen henkisesti nyt ton sivun jälkeen tosi pahasti vahingoittunut, enkä tiedä uskallanko enään mitään ilmaistakaan jos täälläkin mua kiusataan ja täälläkin löytyy jtn tyhmiä trolleja.
Mun ”vampyyrioireisiin” kuuluu nämä:
– Terävemmät torahampaat (joo luonnostaan mulla tälläiset löytyy)
– Valkosipuliallergia
– Auringossa helposti palaaminen
– Kristinuskon ristit tuoo mulle tosi huonoa onnea
– Huono onni rakkaudessa ja kaverielämässä (en ole varma kuuluuko tämä oire tähän toteemiin)
– Tykkään veren mausta paitsi en tykkää veriletuista koska se on outoa sellainen veri ja jauho yhdistelmä. Mutta kun puhdistan haavojani niin..
TOIVOTTAVASTI ET ALA KIUSAAMAAN MUA MUTTA JOS OLET JOKU SHAMAANI TAI JOKU MUU JOKA USKOO YLILUONNOLLISUUTEEN JA USKOT MUA NIIN VASTAA IHMEESSÄ MUT JOS AJOT HAUKKUA MUA SEN TAKIA KOSKA MIELESTÄSI OLEN ”PSYKOOTTINEN LUUSERI” TAI VÄÄRÄSSÄ NIIN ÄLÄ TODELLAKAAN VASTAA!
Sit lisäksi mun pitii sanoo että ku olen kutsunut mun hyviä kavereita synttäreille, ne ei mitään vastaa. Vihataanko oikeasti minua? Sillä olen tosi kiltti ja kiva, ja vaikka olisinki mikäkin olento, en silti pure turhaan, en oo kyl veriläski ☹️ mut tottakai haluan tehdä jotain esim eläinrääkkääjille, jotka kiduttaa pahasti eläimiä, mut en uskalla enkä halua koska pelkään paljon että mut tuhotaan kirkossa tai viedään poliisille.
Pliis uskokaa minua sillä minä olen helvetin erilainen, en ole mikään tavallinen ihminen joka ällöö verta :S
Nii ja se vampyyrijuttu on kuten sanoin, vain mun toteemi, että mulla on sen toteemin kautta erilaisuuksia ja voimia.
Älkää pliis tehkö musta enempää surulliseksi, haluan silti elää onnellisen elämän, mua on tiedätkö kiusattu 10 vuotta! eli 6 vuotiaasta asti 16v ikään. Joten mietippähän vähän että mitä järkee tehdä muita ihmisiä surullisiksi?
En tarkoittanut tota ihan teille, jotka auttaa, vain niille säälittäville kiusaajille ja trolleille jotka jaksaa kiusaa muita.
EN. En ole trolli, vain ihan tosissaan oleva.
TOIVOTTAVASTI YMMÄRSIT MUA KOSKA OLEN PAHASTI HAAVOITTUNUT SISÄLTÄ ☹️