Monimutkainen elämä.

Monimutkainen elämä.

Käyttäjä Semmone aloittanut aikaan 13.07.2018 klo 15:01 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Semmone kirjoittanut 13.07.2018 klo 15:01

Moikka! Mä oon 16v tyttö täältä suomesta. Mulla on elämän aikana ollut vaikka ja mitä edelleen on välillä tosi vaikeeta kun meinaa romahtaa siihen samaan syvään kuoppaan missä oli. Mulla on ollut bulimia, anorexiaa jossain muodossaan, masennus ja olen myöskin kärsinyt jo muutaman vuoden paniikki kohtauksista. Se on aiheuttanut viiltelyn ja itseni lyömisen (niin pahalta kun se kuulostaakin). Joskus jos oon uskaltanu jollekkin kertoa ensimmäinen reaktio on järkytys mitä toisaalta ihmettelen, koska meinasin joutua käymään 9lk uudestaan masennuksen aiheuttamien poissaolojen takia (oon aina ollut hyvä koulussa ja ollut paikalla). Nyt sain tietää että poikaystäväni on todella paljon laskuista velkaa peliongelman takia ja sehän vetää mua stressin ja ahdistuksen mukana taas pohjalle päin. Voisitteko te ihanat ihmiset kertoa neuvoja miten ootte jaksanut raskaina aikoina ja vaikka omia tarinoitanne miten teillä on mennyt/menee.😟 😋