Mites tässä käy

Mites tässä käy

Käyttäjä Emiliakaisa aloittanut aikaan 22.06.2021 klo 11:28 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Emiliakaisa kirjoittanut 22.06.2021 klo 11:28

Miten tämän pitäisi teidän mielestä julkaisua. Olen tapaillut erästä meistä. Meillä on jotain mutta ei seurustella virallisesti. Ihastuin mieheen ja hän minuun ja meillä oli kivaa ja juttua riitti joka päivä. Nyt mies sai tietää asian joka vaikuttaa siihen haluaako jatkaa minun kanssa enään. Olin todella hämmentynyt , koska asia josta ” suuttui ” ei minusta ollu edes sellainen joka on todella iso asia. Ymmärrän jos se hänelle on iso asia. Hän sanoi , että jos haluan nyt vastuksen siihen haluaako jatkaa sanoi että ei, mutta jos annan hänelle aikaa miettiä asia on eri. Mitä hän tällä tarkoitti ? Tämä joko päättyy hyvin tai huonosti. Olen tosi stressaantunut koska hän oli minulle todella tärkeä ihminen. Olen jo varautunut siihen , että hän päättää ettei tämä jatku. Sanoi, että voin laittaa viestiä hänellä, mutta en ole vielä viitsinyt ja antanut hänelle tilaa ja aikaa pohtia tätä asiaa. Jos hän oikeasti minusta välittäisi ei hän antaisi tämän asian vaikuttaa tähän meidän juttuun. En uskalla itse ottaa yhteyttä vaan odotan , että ottaa itse minuun yhteyttä kun on asiaa pohtinut.