Miten saisin paremman suhteen poikaystäväni kanssa?

Miten saisin paremman suhteen poikaystäväni kanssa?

Käyttäjä jentsuki aloittanut aikaan 19.04.2013 klo 20:25 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä jentsuki kirjoittanut 19.04.2013 klo 20:25

Olen ollut poikaystäväni kanssa yhdessä vasta noin 26 päivää, ja haluaisin parantaa suhdettamme… Olemme hyvin etäisiä ja en tiedä tykkääkö poikaystäväni minusta oikeesti…
Olimme tässä pari päivää sitten parin kaverin kanssa pizzeeriassa ja poikaystäväni oli siellä myös… No kaverini auttavat minua parentamaan suhdettamme, mutta olemme silti etäisiä… Olimme ”totuutta vai tehtävää” siellä ja sain tehtäväksi suudella poikaystävääni 5 sek… No minä olin melkein heti valmis, mutta poikaystäväni näytti epäröivän… Mutta sitten kun suutelimme niin hän katsoi vain seinille (mutta samalla suuteli) ja kun lopetimme niin hän ei sanonut mitään eikä katsonut minuun… D:
Hän tykkää ilmeisesti vielä exästään jonka joutui jättämään kaukosuhteen takia… No hänen exänsä on haukkunut minua jo monta kertaa… En tiedä, kannattaisiko minun jättää hanet… Saatan kumminkin muuttaa kotiolosuhteiden takia… Mutta en haluaisi jättää häntä…
Emme ole olleet kertaakaan kahdestaan, mutta olemme suudellu, pussannu, halaillu, nukkunu yhessä ja näin…

Miten voisin parantaa suhdetta poikaystäväni kanssa?

Käyttäjä rocroc18 kirjoittanut 21.04.2013 klo 11:33

koettakaa olla joku päivä ihan kahestaan ei ketään muita, ja selvittäkää mitä kumpikin haluaa. 🌻🙂🌻

Käyttäjä jentsuki kirjoittanut 21.04.2013 klo 20:38

Emme ole oikeen pystyneet olla kahdestaan :c Joku aina tulee myös kun menemme jonnekkin...

Käyttäjä rocroc18 kirjoittanut 22.04.2013 klo 17:04

haluatteko mennä jonnekkin kahestaan??

Käyttäjä jentsuki kirjoittanut 24.04.2013 klo 20:30

No minä ainakin haluaisin mennä hänen kanssaan jonnekkin...

Käyttäjä rocroc18 kirjoittanut 25.04.2013 klo 16:38

Ootko ehdottanut sitä hänelle??, jos vaikka sopisitte sitten niin että menisitte ihan kahden kesken

Käyttäjä Bananza kirjoittanut 05.05.2013 klo 20:51

Jos et ole edes varma, että tykkääkö hän sinusta ja hän käyttäytyy noin jopa suudellessa, ei hän ole sinusta tarpeeksi kiinostunut. Epäilen hänen olevan kiinni exässään, aivan kuten sanoit.

Paras tapa selvittää asia on tietenkin keskustelu, jos hän ei siihen suostu, ei hän ole arvoisesi. Jos hän taas valehtelee (sanat sanoo toisin kuin keho), hän ei ole myöskään sinun arvoisesi.

Sovi hänen kanssaan keskustelu ja pura tuntosi. Enempää et voi tehdä.

Käyttäjä rocroc18 kirjoittanut 10.05.2013 klo 20:03

Niin 🙂 tsemiä!