Miten saisin paremman suhteen poikaystäväni kanssa?
Olen ollut poikaystäväni kanssa yhdessä vasta noin 26 päivää, ja haluaisin parantaa suhdettamme… Olemme hyvin etäisiä ja en tiedä tykkääkö poikaystäväni minusta oikeesti…
Olimme tässä pari päivää sitten parin kaverin kanssa pizzeeriassa ja poikaystäväni oli siellä myös… No kaverini auttavat minua parentamaan suhdettamme, mutta olemme silti etäisiä… Olimme ”totuutta vai tehtävää” siellä ja sain tehtäväksi suudella poikaystävääni 5 sek… No minä olin melkein heti valmis, mutta poikaystäväni näytti epäröivän… Mutta sitten kun suutelimme niin hän katsoi vain seinille (mutta samalla suuteli) ja kun lopetimme niin hän ei sanonut mitään eikä katsonut minuun… D:
Hän tykkää ilmeisesti vielä exästään jonka joutui jättämään kaukosuhteen takia… No hänen exänsä on haukkunut minua jo monta kertaa… En tiedä, kannattaisiko minun jättää hanet… Saatan kumminkin muuttaa kotiolosuhteiden takia… Mutta en haluaisi jättää häntä…
Emme ole olleet kertaakaan kahdestaan, mutta olemme suudellu, pussannu, halaillu, nukkunu yhessä ja näin…
Miten voisin parantaa suhdetta poikaystäväni kanssa?