Miten pääsee eroon vihasta?

Miten pääsee eroon vihasta?

Käyttäjä Vihreäsilmä aloittanut aikaan 19.10.2006 klo 21:07 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Vihreäsilmä kirjoittanut 19.10.2006 klo 21:07

Miten pääsee eroon vihasta… Mua kiusattiin ala-asteella. Kaverit aina keksi yhtäkkiä, että eipä olla enää tuon kavereita. ja sitte erottivat mut tai jonku porukasta..
Tai sitte jos sanoi yhenki väärän sanan, niin heti suututettiin. muistan kerranki, ko yks tyttö meijän porukasta tahto mua johonki hommaan,ko meillä oli siivouspäivä koulussa ja sit sanoin et : en mää. Niin saman tien suututettiin. ja haettiin muita kavereita mukaan…
Sit tuli aina viha, ja teki mieli hallita niitä hulluna…

Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2006 klo 14:57

Koulukiusausta en enää aattele, kun hokasin että olen niin rasittava tyyppi, että aivan oikein kun kiusattiin. en vihaa oikeastaan ketään enää, jotkut hemmot ärsyttävät mutta koetan olla, että en ole niiden kans missään tekemisissä.
vihasta pääsee kai eroon, kun kasvattaa itseään ja tutkii syitä miksi vihaa ja huomaa että aika helpolla sitä alkaa jotain ihmistä vihaan.
vaikka tietenkin jos oikein rankasti koulussa on kiusattu, siitä on vaikia päästä yli. Mutta on kiusattu, sillä siisti, ei asia sillä lähe pois, että vihaa jotain elämänsä loppuun asti. Varsinkin, jos se toinen ei tiedä jonkun sitä vihaavan. Auttaisiko jos kävisi sille jollekin ketä vihaa sanomassa suorat sanat (saat itse valita sanasi).

Käyttäjä Vihreäsilmä kirjoittanut 25.10.2006 klo 19:42

Kiitti vastauksesta maanvaiva 🙂
Mäki hokasin yks päivä, että mussa se vika on ollu paljon... ☹️
Mut silleen mä en voi käyä niillä kylässäkään, ko niitten seuras mä en voi olla jotenki oma itteni...
siis, ko ne on lyöny jotenki lättään mut suoraan sanoen joskus... ja kaikkee sellast. mut lähenpä ny meneen. Hyvää syksyy kaikille!

Käyttäjä En minä tiiä kirjoittanut 27.10.2006 klo 00:54

mulla oli viime vuonna sama ongelma. Kaikki paska joka vuosien aikana kerty niskaan alko painaa liikaa. Siinä sitte olin tosi katkera niille mun kiusaajille. Mut en enää. Tajusin että niiden ansiosta oon nyt tämmönen, en ois näin symppis tyyppi jolle luotettas muiden asioita 🙂

en mä silti anteeksi oo antanu. En ikinä. Mut en mä noteeraa niitä ihmisiä enää, vaikka näänki ne joka päivä. Ja kovasta yrityksestä huolimatta ne ei enää mun itsetuntoa tallaa.😀