Minäki todella kannustan sua hakemaan apua! Se kyllä kannattaa pitemmän päälle. Itse oon katunu että viivästytin sitä niin pitkään että asiat oli todella huonossa kunnossa. Se vaatii paljon, mutta kyllä nää pystyt siihen! Oli minullekki vaikeaa enkä olis varmaan koskaan mennytkään mutta kaverini pakotti ja oli painostamassa koko ajan. Tällä hetkellä en kadu yhtään että hain apua enkä ole vihainen kaverilleni joka mut sitä pakotti hakemaan ja kesällä on minut kahdesti osastolle järjestänyt tai no laittanut asiat niin että jouduin sinne tai no jälkeenpäin ajateltuna pääsin.
Kannattaa hankkia apua! Puhuminen auttaa ja itse oikeastaan kaipaan koulupsykologi käyntejä., mutta valitettavasti ne ovat minun osaltani ohitse, mutta onneksi minulla on nykyään huippu psykoterapeutti ja hän osaa auttaa minua.
Me tuetaan sua täällä ja kannustetaan hakemaan apua! Sinä pystyt siihen. En halua että sinun tilanne menee siihen että ajatukset muuttuu teoiksi... Niin siinä luultavasti käy jos ei saa apua ongelmiin. Ainskin luulen että en itse olisi koskaan osastolle joutunut, jos olisin ottanut avun vastaan ysiluokalla kun sitä minulle tarjottiin ...