moikka..
asun tädilläni ja joskus se vain ärsyttää minua niin paljon… nyt se kysyi minun kaverini puheluista
ja että kuka sille soittelee,sillä se puhuu mukamas liikaa puhelimes.kirosin ja sanoin että mitä se sille kuuluu.oli hetken hiljaisuus.ja tätini puhelin soi,aattelin piruuttani kysyä kuka sille soittaa.no yllätys yllätys,”en sano”. kysyin ainakin miljoona kertaa. ja sitte se lopetti puhelun ja sanoi että kekkonen. no sitten tätini meni ulos ja minä hiivin keittiöön ja otin kaukosäätimestä patterit.sitten se tulee sisälle ja huomaa et niit ei oo siellä. SE RUPEE MULLE HUUTAMAAN..ja mä sanon että kysy kekkoselta…
sitten se ei suostu päästämään mua ulos 9 jälkeen ja nyt se meinaa kieltää tietokoneen.
kaiken lisäksi olen alkanut viillellä,koska teen itselleni sellaista mitä muuten tekisin muille. joo tää on ihan sekoo..en tie johtuuko tää jostain teini jutusta sillä oon vasta 13 puol. ☹️(
sitten äitikin on ollut kadoksissa,ja kukaan ei tiedä missä se on.sen takia iskä on juonut ja se haittaa… joo oon varmaan ihan seko.. kaikki on vaan niin sekaisin.. koulu on niin kauheeta. opettaja päästi muut luokkalaiset kylpylään paitsi mut.. koska olen käyttäytynyt huonosti.. en jaksa tehä läksyjä sillä tuntuu ku siitä ei ois enää mitään hyötyä,ku kaikki on jo niin pielessä ku voi olla.no täs oli tämmöinen juttu.ainut hauska asia on että karkaan salaa ikkunasta köyden avulla ulos yöllä, niin että täti ei huomaa,, meen kattoon kavereita 🙂 ku ei se muuten päästäis.