mitä tehdä kun olen yksin..

mitä tehdä kun olen yksin..

Käyttäjä LillaNasu aloittanut aikaan 15.09.2006 klo 11:52 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä LillaNasu kirjoittanut 15.09.2006 klo 11:52

no mitäs nyt kertoisin, mut yritän löytää netistä tukea ja apua itseni takia… minulla on siis rajatilapersoonallisuus, vaikea-asteinen masennus, paniikkihäiriö, sosiaalisten tilanteiden pelko…. minulla ei mene hyvin joka hoito paikasta heitetään pois kun olen muka terve… olen asunnoton ja väsynyt elämään ja ongelmiin ensinnäkin miehiin..minut raiskattiin viime vuonna ja tänä vuonna uudestaan huumattiin ja sillain..muutenkin olen itse tuhoinen kohtauksisssani…teholla melkein asunut..onko mulla mitään mahdollisuutta tai tarkotusta elää täällä? minulla on viimeiset voimatkin lähtenyt ja olen vasta 21…en osaa kuvitella itselleni rajatilapersoonallisuutta, se on vaikeaa käsitellä. en tiedä miten löydän apua kun kaikki on kokeiltu…olen vaan sekoillut mutta nyt en jaksa enään edes nukkua olen väsynyt siihenkin…antakaa minulle voimia=) sain kuulla että joudun sakoista vankilaan enkä ikinä uskoisi itseäni kaltereiden takana…😯🗯️

Käyttäjä paulus J kirjoittanut 15.09.2006 klo 13:16

Voi sinua LillaNasu. Luin juttusi monta kertaa mutten osaa kyllä mitenkään auttaa. Halaan ainoastaan, ehkä se jotenkin helpottaa oloasi.

Käyttäjä Rockagal kirjoittanut 13.11.2006 klo 19:22

Kysyit että onko sinulla tarkoitusta elää. Olet ollut itsetuhoinen, mutta et kuitenkaan ole henkeäsi menettänyt. Minusta se kertoo että sinun ei ole ollut tarkoitusta kuolla!! Uskon että kaikella on tarkoituksensa. Muuten en valitettavasti osaa auttaa, muuta kuin toivottaa voimia ja jaksamista. Koita uskoa että elämä vielä muuttuu paremmaksi!!!