Mitä tehdä kun kaverisi kääntyvät sinua vastaan

Mitä tehdä kun kaverisi kääntyvät sinua vastaan

Käyttäjä masentunut8 aloittanut aikaan 16.01.2016 klo 19:13 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä masentunut8 kirjoittanut 16.01.2016 klo 19:13

Tosiaan, neljä muutamassa kuukaudessa tosi tärkeäksi ja hyväksi ystäväksi ilmoittivat eilen etteivät halua enää olla kavereita kanssani😑❓ Ihmettelin todella koska se tuli puskista, kuulemma siksi koska olen muuttunut😐 Itse en ole huomannut sitä ja kysyin toisilta kavereiltani asiaa ja he olivat sitä mieltä etten ole muuttunut huonompaan suuntaan. Lisäksi kun kysyin miten olen muuttunut vastaukseski tuli vain ”jos et oikeesti tajuu ite ni😀” En haluaisi taas menettää hyviä ystäviä☹️ mitä teen?

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 17.01.2016 klo 19:17

Moi,

Ajattelisin, että tässä ei ole kyse siitä, että sinä olisit tehnyt jotain, mistä uudet ystäväsi eivät pidä. Etenkin kun nuo toiset kaverisi sanoivat, että et ole muuttunut.

Voisit mun mielestä yrittää kysyä näiltä uusilta ystäviltä vielä, mitä oikein on tapahtunut. Onko kyse esim. jostain huhusta, jonka he ovat kuulleet ja joka ei pidä paikkaansa.

Tsemppiä ja halauksia! ☺️❤️

Käyttäjä masentunut8 kirjoittanut 18.01.2016 klo 12:11

Hyvä idea! Kiitos🙂🌻

Käyttäjä nanaax kirjoittanut 01.02.2016 klo 18:59

Mulla vähän sama kun yks kaveri vaan käänty mua vastaan kun kerroin et aion muuttua.. Siis ihan hyvään suuntaan kylläkin. Nyt pelkään et hän käännyttää mua muut Ystävät mua vastaan..
Mut hei jos ne on aitoja ystäviä niin ei ne sua hylkää vaikka muuttuisit. Tiedän et ne on varmasti sulle tosi tärkeitä mut löydät varmasti uusiakin ystäviä jotka ei hylkää tai lopeta ystävyyttä yks kaks. Tsemppii sulle 🙂🌻