Mitä tehdä kun exän nykyinen haluaa olla kaverini?

Mitä tehdä kun exän nykyinen haluaa olla kaverini?

Käyttäjä Huusaa aloittanut aikaan 01.08.2013 klo 19:18 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Huusaa kirjoittanut 01.08.2013 klo 19:18

Hei apua, ahdistava tilanne. Olen exäni kanssa väleissä, näemme silloin tällöin kaupungilla ja illanvietoissa. Hänen nykyinen tyttöystäväkin on ihan jees tyyppi. Haluaisin pitää etäisyyttä näihin kahteen mutta viimeksi kun näimme niin juttelimme tämän uuden tytön kanssa. Hän haluaisi olla ystäväni! Koitin olla ystävällinen häntä kohtaan enkä sanonut juuta enkä jaata mihinkään, yritin kohteliaasti myötäillä vain. Olimme hieman humalassa mutta uskon että tämä tyttö oikeasti tarkoitti sitä mitä puhui! Tää on ihan painajaismaista. Miten päästä kohteliaasti eroon tällaisesta tilanteesta, ilman että mun tarvitsee alkaa olla tämän tytön ystävä mutta myöskin ettei exäni loukkaannu minulle? Erostakin siis on jo aikaa melkein 5 vuotta ettei tässä nyt oo mitään tunteita mun puolelta ketään kohtaan! Haluaisin vain olla ystävällisen kohtelias ja torjua tämän ystävyys-tarjouksen. Mitä tehdä? 😮

Käyttäjä emjo kirjoittanut 07.08.2013 klo 21:22

Inhottava tilanne.. Itse varmaan tuossa tilanteessa pyrkisin olemaan juurikin ystävällinen, mutta silti suht etäinen enkä tietenkään itse ottaisi kyseiseen henkilöön yhteyttä.