Oon reilu parikymppinen ja seurustellut samanikäisen miehen kanssa nyt 7kk. Kaikki oli aluksi hyvin,mies oli huomaavainen,ihana,oli tulevaisuuden suunnitelmia,haaveita,onnellisuutta,opiskelupaikka. Kaikki oli siis todella hyvin,kunnes vuosi vaihtui ja yhteistä elämää oli takana muutama kuukausi. Jokin asia muuttui. Aloin epäilemään että mieheni ei käy koulussa,koska joka kerta kun tulin töistä kotiin(teen siis kolmivuorotyötä) mies makasi kotona peittojen alla nukkumassa tai pelasi tietokonetta. Aina sanoi että on käynyt koulussa ja ollut vain lyhyempi päivä..no tottakai uskoin tämän. Pian ihmettelin miksi auto näytti siltä ettei se liiku minnekkään,tähän vastauksena että kulkee koulukaverin kyydissä..meni aikaa ja mies jäi kiinni ettei ole käynyt koulussa muutamaan kuukauteen lainkaan☹️ ja hänet oli potkittu koulusta kokonaan..yritin saada hakemaan töitä ja jatkamaan elämää,tässä onnistumatta. Lääkärissäkin käytiin hakemassa masennuslääkkeet..viikot mies siis vain on kämpälläni ja viikonloppuisin pääasiassa ryyppäämässä..töitä on joistain paikoista hakenut mutta ei mitenkään aktiivisesti. Itse kärsin paniikkihäiriöstä eikä tilanne ainakaan paranna oloa☹️ noin kuukausi sitten löysin viestejä oudoilta naisilta joiden kanssa ilmeisesti joskus ollut jotain säätöä..en ymmärrä koska mies sanoo rakastavansa ja haluaa jatkaa elämää ja mennä töihin,mutta tuntuu että mitään ei tapahdu..alan väsyä tähän kaikkeen kun mies vain on ja makaa kämpälläni ja mä painan duunia monessa eri vuorossa niin viikolla kun myös viikonloppuna..luottamus on murskana ja yritän joka päivä saada sitä kasaan,en vain tunnu millään pystyvän siihen..rakastan miestäni,mutta mitä kaikkea täytyy jaksaa että oma jaksaminen pysyisi jotenkin kasassa..☹️
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.