Mitä sitä nyt tekisi

Mitä sitä nyt tekisi

Käyttäjä missbean aloittanut aikaan 24.06.2011 klo 17:47 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä missbean kirjoittanut 24.06.2011 klo 17:47

En tiedä enää mitä tehdä. Ajattelen itsemurhaa usein, ja vaikka luen lehdistä yms. miksi itsemurha ei kannata ja muuta vastaavaa, se ei muuta mitään. Olen siis yhdeksännelle luokalle menossa. Pienenä mikään ei oikein haitannut, mulla oli ystäviä tosi mukava määrä, poikia ja tyttöjä.

Ensimmäiselle luokalle kun menin, niin samat ihmiset jotka olin tuntenut tarhasta oli mun kanssa samalla luokalla ja silloin alkoi koulukiusaus, joka päättyi vasta kun menin yläasteelle. Mulla oli sen kuuden vuoden aikana vain yksi tai kaksi ystävää ja silloin ei tämänlaiset ajatukset vielä liikkuneet päässä, vaikka surin paljon. Aina ne ihmiset löysivät jotain haukuttavaa musta ja muuta.

Mun äiti on hieno ihminen, mutta en uskalla kertoa sille mistään. Oon saanut kahden vuoden aikana muutaman pojan kaveriks, joihin kumminkin on suhteet vähän kariutunut jo, ja en uskalla tulla meille ihan vaan hengaamaan poikien kanssa. Äiti on vaan jotenkin liian epäilevä poikia kohtaan nyt kun oon teini-ikänen ja se epäilee et jokaikinen aikoo raiskata mut tai jotain ja se on ahdistavaa koska tunnen ne pojat ja ne on tosi asiallisia.

Seiskaluokalla seurustelinkin yhden pojan kanssa, mutta koskaan emme tulleet meille koska mua pelottaa mun äiti, en tiedä mitä sille sanoisin.
Sitten meiän suhde loppu tän pojan kanssa, ja muutama kuukautta myöhemmin tällä oli uusi tyttöystävä ja en millään pääse siitä yli.

Mulla on sellainen tunne, etten kelpaisi kellekkään. Mulla on vaan kaks kaveria kenen kanssa vietän aikaa. Oikeestaan ei mulla erityisemmin muita kavereita olekkaan. Ja nyt kun nää ihmiset jotka kiusas mua ala-asteella on vaihtamassa luokkaa nyt ysille mennessä, ne on saanut muutkin luokat vihaamaan mua. Aiempaan mulla oli muista luokista kavereita, mutta nyt kun ne on alkanut kaveeraamaan niitten kanssa jotka on vaihtamassa luokkaa,ja ne vaan kulkee mun ohi,eikä puhu mulle koskaan ja nauraa vaan.

Oon myös alkanut juomaan, ja tiedän että jos mulla ois mahdollisuus saada jostain ostettua useemmin ja paljon alkoholia, mä luultavasti joisin niin paljon että saisin alkoholimyrkytyksen. Haluan vaan tehdä pahaa itselleni.. ☹️

Oon myös harrastanut samaa lajia noin neljä vuotta jo jota rakastan, ja valmentajatkin ovat vaihtuneet mutta mulla on aina sellainen tunne kun en kelpais sinne. Muita kehutaan ja halutaan opettaa uutta, kun mulle ei sanota mitään vaikka tekisin kaiken täysillä ja niin hyvin kun pystyn ja yritän näyttää että haluan oppia uutta. 😑❓ mulla on niin paha olo

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 28.06.2011 klo 22:15

Hei!

Katsopa valikko vasemmalla (Linko - siirry - omatuki - nettuki). Voit kirjoittaa sinne vaikka kuinka avoimesta ja saat vastauksen parin päivän sisällä. Siellä on sinulla oma tukihenkilö, joka vastaa. Kinkkisessä tilanteessa joskus olen itsekin käyttänyt sitä ja
ollut tyytyväinen. Apuahan sinun olisi jostain saatava, kysy vaikka sieltä, minne ottaa
yhteyttä. En jäisi hautomaan murheitani. Olet varmaan upea nuori ja kaikilla on välillä (kaikenikäisillä ihmisillä) ikäviä asioita siedettävänään mutta usko minua, asiat järjestyvät. Lähde vaikka ensin siitä (kirjaa vaikka ylös) mitä kivaa elämässäsi on, harrastukset, ystävät, sukulaiset, koulu ym. ym. ja pidä niistä kiinni. Jätä kielteiset ajatukset taka-alalle. Ja etsi joku uusi harrastus tai tekeminen että et jää funtsimaan asioita. Kaikkea hyvää sinulle, rukoilen puolestasi. E_k 2006.