Mitä minä nyt teen?

Mitä minä nyt teen?

Käyttäjä Venkku aloittanut aikaan 30.10.2007 klo 16:14 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Venkku kirjoittanut 30.10.2007 klo 16:14

Heij !

Minun paras kaverini oli rakastunut minun exääni.
En voinut millään hyväksyä sitä sen jälkeen mitä minun exäni oli minulle tehnyt. ☹️
Minun Kaverini ei tiedä että olimme joskus yhessä, enkä aijo kertoakkaan.
Hän lupasi minulle ettei alkaisi exäni kanssa ikinä.
Mutta nyt he ovat yhdessä, kaverini ei edes kertonut minulle että he olivat yhdessä. ☹️
Sain kuulla sen muilta. En tiedä, mitä tehdä ! Olen hänelle todella vihainen, enkä halua puhua hänen kanssaan. Rakastan häntä paljon ja välitän hänestä liikaa.
Mutta eilen menin sanomaan hänelle että hän ei metkitse minulle mitään ja minulle olisi ihan sama vaikka hän kuolisi. Sanoin hänelle myös että en halua olla hänen kaverinsa enään. Tuntuu siltä kuin hän ei enään välittäisi kenestäkään muusta kuin hänen poikaystävästään. 😞

En nyt tiedä yhtään mitä minun pitäisi tehdä ?
Tarvitsisin pikaisesti apua ! koska haluaisin puhua kaverini kanssa nämä asiat selviksi.
Mutta, en voi kuitenkaan hyväksyä heidän suhdettaan sen jälkeen mitä se poika minulle oli tehnyt ! ☹️

Käyttäjä koralli kirjoittanut 28.01.2008 klo 14:20

Sori, mä en ihan tajunnut. Siis sä et oo kertonu sille sun kaverille, että te ootte sen pojan kanssa ollut yhdessä? Ja se sun kaveri on luvannut sulle, ettei ala sun eksän kaa, mut nyt se on sen kaa ja sä oot sille vihanen. Mut jos sä et oo kertonu sille sun kaverille et te ootte ollu yhes, ni miten se vois tietää. eli se ei oo tarkoituksella pettänyt lupausta.
Pysyitkö perässä?

Oot sille sun kaverille siis vihainen koska se petti lupauksen, vaikka se ei tiennyt rikkovansa sitä. Ja siitä et se seurustelee sun eksän kaa, joka teki sulle pahasti. Sun siis kannattais puhuu sun kaverin kanssa ja kertoo, et sä oot seurustellu sen kanssa ja varottaa, et se teki sulle ilkeesti. Ja pelkäät et se tekee myös saman sun ystävälle.