karde kirjoitti 14.11.2005 klo 15:59:
Moikka ujom86
Pakko vastata kun tuntuu, että elät mun elämää.☹️
Se on kauheeta kun aina vaan tuntuu ettei kukaan halua edes koittaa ymmärtää mitä on olla masentunut. Ja toisaalta eihän ne pystyiskään. Sen ymmärtää vain jos on/ on ollut itse samassa tilassa. Nekin ihmiset joille olen kertonut mun jutuista, kysyy aina että miksi mä tunnen niin. Vittu! Sen ku tietäs niin olisin ehkä onnellisin nainen Maan päällä. Silloin voisin ehkä yrittää tehdä asialle jotain. Nyt vaan aina miettii, että miksei huono olo mee pois ja miten mulla ees on näin paha olla? Se on outoa...
Mullakin on noi viikonloput yhtä helvettiä ja silloin tulee tehtyä kaikkee hölmöö kuten just viilleltyä ym. Joskus vaan on niin, että fyysinen kipu on pientä henkiseen kipuun verrattuna.
Sä vaikutat mun silmissä tosi vahvalta kuiteskin vaikka et omasta mielestä sitä varmaankaan ole. Kirjoitit että sun masennukses on kestänyt n. 7 vuotta. Pitkä aika. Mulla vasta 2 vuotta takana ja olen ihmeissäni kun olen vielä elossa. Tiedän kuinka rankkaa on elää tällaisen olon kanssa vaikka ne varmaankin ovat kuitenkin ihan erilaisia. Siksi oot mun mielestä vahva, koska en näe itseäni enää 7 vuoden päässä. Kuulostipa muuten tyhmältä nyt kun sen kirjoitin😝 Mutta toivottavasti tajusit mitä tarkoitin..heh.
T. karde
joo tajusin.. no varma aitseasiassa on alkanu joskus ennen seiskaa ne tiiä.. mut sillo se ei ollu nii vahva tunne ettei oo millää mitää väliä, mut nyt ku pääsin ekaks vuodeks peruskoulun jälkee nii sillo se oli vähä vahvempi ja nyt ei oo millää enää mitää väliä.. no joo, ei se ny sillee oo rankkaa.. vaikka itsetuhosii ajatuksii on ja ketää ei kiinnosta.. ja vaikka haluis hellyyttä ees yhen halin pari kertaa päivässä vaikka, ketää ei oo.. =( mä en tiiä mitä mun pitäis tehä.. kuten levottomissa se kundi ei tuntenu mitää *köhköh* tasolla, mä en tunne muutenkaa mitään ku ei oo no joo.. mut pointi on, et joskus itekki ihmettelen miks oon silti elossa.. viiltelyn lopetin vähäks aikaa, mut viilsin tos pari päivää sit lauantaina.. ku kaikki kaatuu aina toiveet ja haaveet.. et sillee..