Mistä saa ystäviä?
Olen nykyään todella yksinäinen, jolla on enää yksi nettiystävä. Paras ystäväni jätti minut vuosia sitten ja en edes tiedä onko hän nykyään edes elossa.
Olen yrittänyt hieman käydä joissain tapahtumissa ja aina on sellainen tunne etten kuulu sinne. Ihmisten jutut ovat tylsiä tai jotenkin lapsellisia.
Olen nykyään sairaslomalla ja ehkä pääsen yliopistoon ensi syksyllä, mutta en vain jaksaisi koko ajan olla yksin ennen sitä. Tai jos en pääsekkään (taas) niin miten vuoteni taas menee yksin.
Vaikka viihdynkin yksin niin joskus on vain tunne että ehkä jonkun toisen ihmisen kanssa voisi tehdä jotain.
Olen mielestäni sosiaalisesti lahjakas ja ihan kivakin henkilö, mutta hieman ehkä ujo ja olen alkanut välttämään sosiaalisia tilanteita viime vuosina.
Jätin päihteet vuosia sitten ja oloni on parantunut sen johdosta, mutta sosiaalinen piiri on hävinnyt ympäriltä.
Joten onko kellään ideaa missä voisin tavata ihmisiä ja vaikka keskustella heidän kanssaan? Olen yllättävän rohkea ja varmaan uskaltaisin kokeilla.