Missä tavata sateenkaarinuoria?

Missä tavata sateenkaarinuoria?

Käyttäjä sellosisko aloittanut aikaan 24.02.2016 klo 14:57 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä sellosisko kirjoittanut 24.02.2016 klo 14:57

Mooi 🙂🌻
Olen 13-vuotias, biseksuaalinen tyttö, ja oon viime aikoina alkanut haluumaan seurustelua(tytön kanssa). Olen paljon etsinyt netistä, missä voisin tavata muita ja olen käynyt setan nuorten kahvilassa, mutta kahvilan ajat ei sovi mulle, enkä muuta löydä. ☹️
Olis tosi kiva, jos joku tietäisi jotain sateenkaarinuorten toimintaa Turussa, tai jossain lähistöllä. Tai jotain nettijuttuja, missä voisi tavata muita nuoria.
Kiitos 🌻🙂🌻

Käyttäjä sandra/santtu kirjoittanut 29.02.2016 klo 18:25

Kannattaa käydä setan sivuilla katsomassa, onko nuorten ryhmää turussa.
Onko teillä esim. koulussa muitakin sateenkaari nuoria? Ainahan voi kysellä.
Setassa on mahtavaa porukkaa, suosittelen käymään ^^

Käyttäjä sandra/santtu kirjoittanut 29.02.2016 klo 18:30

Voithan ottaa vaikka yhteyttä myös setan järjestöön sähköpostilla ja kysyä niiltä neuvoa

Käyttäjä Mikko_Sinuiksi (Työntekijä) (PirkanmaanSeta/Sinuiksi) kirjoittanut 08.03.2016 klo 09:12

sellosisko kirjoitti 24.2.2016 14:57

Mooi 🙂🌻
Olen 13-vuotias, biseksuaalinen tyttö, ja oon viime aikoina alkanut haluumaan seurustelua(tytön kanssa). Olen paljon etsinyt netistä, missä voisin tavata muita ja olen käynyt setan nuorten kahvilassa, mutta kahvilan ajat ei sovi mulle, enkä muuta löydä. ☹️
Olis tosi kiva, jos joku tietäisi jotain sateenkaarinuorten toimintaa Turussa, tai jossain lähistöllä. Tai jotain nettijuttuja, missä voisi tavata muita nuoria.
Kiitos 🌻🙂🌻

Moi Sellosisko.
Esimerkiksi tänä iltana Tukinetissa pyörii sateenkaarinuorten chat, johon olet lämpimästi tervetullut. Se on vertaistukiryhmä (ei siis seuranhakuryhmä 🙂), mutta tätä kautta on kuitenkin mahdollista jutella toisten nuorten kanssa.
Chateistämme lisää täältä: http://www.pirkanmaanseta.fi/sinuiksi-chatit-kevaalla-2016/

Jos olet FB:ssä, niin sielä löytyy muutamia suljettuja Sateenkaariryhmiä (kuten Sateenkaari-Suomi ja Kultainen Sateenkaari), joissa on kaikenikäisiä sateenkaarevia.

Varalta linkkaan oheen tietoa turvataidoista, nuorten oikeuksista yms. Seurustelu on huippua, mutta jokaisen on hyvä miettiä läpi, mikä itsestä tuntuu toivottavalta, itsekunnioituksesta, toisen arvostamisesta ja turvallisuudesta yleensä 🙂
https://www.thl.fi/documents/10531/124365/Opas%202012%2021.pdf

Terkuin
Mikko, Sinuiksi-hanke, Pirkanmaan Seta

Kaikkea hyvää