Missä on tuki-henkilöni ?

Missä on tuki-henkilöni ?

Käyttäjä Tiu aloittanut aikaan 16.01.2012 klo 03:05 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Tiu kirjoittanut 16.01.2012 klo 03:05

jo toinen kerta kun minulta vaihtuu tukihenkilö. Mutta tästä uudesta tukihenkilöstä ei ole kuulunut mitään. En ole net tuen kautta saanut minkäänlaista apua tänä vuonna. Viimeksi sain tukihenkilöltä viestin 30.12.2011.. Sekin oli se edellinen tukihenkilöni.

Olen ollut romahtaa täysin. Ja muutenkin useasti poissa tolaltani. Muttei kukaan auta.. Kehoni on saanut kärsiä minusta, enkä pärjää itseni kanssa.

En keksi miten saan yhteyden ylläpitoon, kun puhelimella nykyisin vain käytän tätä. Tovon että ylläpito tarkistaa tämän julkaisun.. Ja auttaa.

Ongelmani on niin henkilökohtaisia etten tähän niitä viitsi kirjoittaa..

Käyttäjä Tiu kirjoittanut 16.01.2012 klo 21:30

Tämä tosiaan auttoi. Tukihenkilöni vaihtui aika nopeasti. ja saan taas puhua kaikesta mikä mieltä painaa. Kiitos ylläpito ☺️❤️

Käyttäjä Fanny00 kirjoittanut 18.01.2012 klo 14:09

Moi! Anteeksi kun "tungen" samaan paikkaan. Mun tukihenkilö on vastaustauolla, on ollut jo pitkään. Olen muutaman kerran lähettänyt ylläpitäjille viestin tuolta palaute kaavakkeelta ja kysynyt et oisko mahdollista saada uusi tukihenkilö. Käytin myös kerran sitä "oljenkorsi" juttua ja pääsin realiaikaisesti keskustelemaan. Hän jonka kanssa juttelin sanoi että hänkin voi laittaa viestiä eteenpäin ylläpidolle, mutta sieltä päin ei ole tullut vastausta. Kyllä olisi täälläkin apua kaipaava ihminen.😐