miksi minä…?

miksi minä...?

Käyttäjä Viuvi aloittanut aikaan 13.09.2007 klo 18:22 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Viuvi kirjoittanut 13.09.2007 klo 18:22

miksi minulla on paha olla vaikka minulla on elämä kohtuu mallillaan…?
minulla on hyvä perhe, paitsi että vanhempi velipuoleni ja nuorempi velipuoleni hakkasivat minua… Menestyn koulussa kohtuu hyvin, minulla ei ole ongelmia opettajien kanssa eikä muun henkilö kunnan… Minä en tule toimeen kunnolla luokkalaisteni tai muuten kaan muiden oppilaiden kanssa, koska pidän yksin olosta…
asun koulussani ja siitä on tullut minulle ongelma… johtuen siitä etten tule toimeen muiden kanssa… Mutta mitä tuo kaikki on verrattuna siihen että jolla kulla ei ole äitiä tai isää tai perhettä, jne…
olen yrittänyt itsemurhaa monesti ja tälläi, käyn terapiassa… Minulla ei ole ystäviä mutta en välitä siitä, koska en välitä lähes tulkoon mistään ja olen maailmassa vain sen takia etten halua aiheuttaa/satuttaa ketään/pahoittaa kenenkään mieltä….

Haluan siis tietää onko muitakin joilla on samanlaista (täällä) … kertokaa toki kokemuksistanne…

Käyttäjä hesperia kirjoittanut 15.09.2007 klo 08:37

Mulla on kans samankaltaista menneisyyttä takanani mutta ota yhteyttä siemensrouter@hotmail.com jos haluat ihan kahen kesken vaihtaa elämäsi kokemuksia jonkun luotettavan ihmisen kanssa.