Miksi kukaan ei ymmärrä?

Miksi kukaan ei ymmärrä?

Käyttäjä heart2 aloittanut aikaan 07.01.2011 klo 17:41 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä heart2 kirjoittanut 07.01.2011 klo 17:41

Miksi kukaan ei ymmärrä mun tuskaa?😭 Mun ahdistus toistuu joka päivä.Mitä mä teen mua masentaa olen koko aian väsynyt.😴 Olisi helpompi vain kuolla, kuka ees kaipais?☹️ Mun elämä on tuskallista, minulla on psyykkinen sairaus joka vie koko mun perheeltä voimat,..😭

Käyttäjä sivustakatsoja kirjoittanut 10.01.2011 klo 21:20

Hei 🙂

Ootko harkinnu ammattiapua vai saatko sitä jo ? Mistähän sairaudesta mahtaa olla kyse, jos saa kysyä ?
Eiköhä tässä maailmassa oo vähintää yks ihminen joka sua ymmärtää. Muista että et oo yksin ja apua on mahdollista saada. Sun pitäis puhua tosta masennuksesta ees jollekkin, esim. luotettavalle aikuiselle tai sitten sille ammattilaiselle.
Ja mä olen joskus myös ajattelut että kuolema ois ratkasu kaikkeen vaa eipä ole. Varmasti moni jäisi kaipaamaan, eikä koskaan tiedä mitä kaikkea menettäis, jos nyt antais periks. Maailmassa on viel paljo nähtävää ja elämisen arvosta. Pidä kiinni tästä elämästä ja yritä päästä jaloilles. Kyllä se kaikki ajallaan järjestyy, vaikka ei siltä välttämättä tunnu.
Yritä löytää jokin väylä puhua sun tuntemuksista, olo helpottuu kun saa purkaa asioita mielestään. Ja jos tuntuu pahalta puhua asioista kasvotusten, niin voithan täällä tukinet:ssä laittaa tuolla Net- tuessa viestiä ja sieltä sulle kyllä vastataan.

jaksamista ja paljon haleja
Kyllä se aurinko paistaa, pilvienki takana. 🌻🙂🌻