Miksei kukaan kertonu, miten kamalaa eroominen oikeesti voi olla?
Heips.
Ajattelin kirjottaa, oon nyt kokeillu kaikkea, mutta en löydä mistään mitään mikä toisi oloon jotenkin yhtään jatkuvampaa helpotusta. Oon reilu parikymppinen tyttö, opiskelen. Erosin noin kuukausi sitten tyttöystävästäni. Seurusteltiin noin vuoden ajan, mutta siihen vuoteen sisälty tosi paljon hyvää ja tosi paljon huonoa. Seurustelun alku oli sellasta ”specialcase” -kamaa, mitä vaan ei tapahdu kuin leffoissa, joten koko juttu tuntuu jotenkin merkitykselliseltä ja erityiseltä. Päätettiin kuitenkin erota, tai itse olisin vielä halunnut yrittää, mutta vastapuolella ei ollut tarpeeksi enää energiaa jatkaa. Oltiin tosi erilaisia ja riitoja tuli tosi paljon, varsinkin loppua kohden. Opiskellaan samaa alaa samassa koulussa, joten nähdään tosi usein edelleen. Ollaan tällä hetkellä aika hyvissä väleissä, mutta hänellä tuntuu ainakin päällisin puolin menevän tosi hyvin, uusia kavereita ja itseäni vähän jännittää, onko jo uusia ihastumisiakin. Jotenkin en pysty itse ihastumaan kehenkään muuhun, ajattelen koko ajan vaan mitä se toinen tekee ja missähän se menee. Elättelen ehkä toivoa, että palattaisiin yhteen.
En oo tuntenu koskaan eronnu näin rankasti ja miulla onkin jotenkin tosi yksinäinen olo. En jaksa mitään, herääminen on ihan kamalaa joka aamu. Yritän päästä jotenkin eteenpäin, mut miun olo on sietämätön ja oon ajoittain itsetuhonen. On vaan todella vaikea olla, eikä miun olo tunnu mitenkäänpäin todelliselta, en voi uskoa, että näin on käynyt. Miulla on muutamia ystäviä, jotka helpottaa oloa aina hetkeksi. On vaan toivoton olo, enkä tiiä, millon se loppuu. Miten te muut ootte päässy eteenpäin ja selvinneet erosta?