Mikä mua oikein vaivaa...?
En o koskaan ollu koulussa mitenkä suosittu, mutta silti ala-asteella mulla oli muutama tosi hyvä ystävä…Sitten ne ei enää halunnukkaa yhtäkkii olla mun kaa😞 Ton riidan jälkee mun elämä on ollu yhtä p….a; ylä-asteen alussa mulla oli yks tosi hyvä kaveri,johon luotin ihan täysin…Sitten sekin ilmotti et se on löytäny yhen paremman kaverin ja et haluu mieluummin olla sen kaa…Pisti siis meiän ystävyys-välit poikki☹️
Sen jälkee alkokin si koulukiusaus,tuolta samaiselta ex-kaveriltani…Se jatku koko loppu lukukauden; yksin istuin kaikki päivät ja kun kotiin pääsin ni kyyneleet virtas poskia pitkin…😭 Kun kesäloma alko niin olin toivoo täynnä; olin ihan ihastunu yhteen poikaan ja mul oli ihan ok-välit yhen meiän kouluu käyvän tytön kaa…Jossain välissä si tää poikaki kerto mulle et on muhun tosi ihastunu ja ehdotti seurustelua…Mähän menin tyhmänä sanoon et joo…😑❓
No sitte kun koulu taas alko ni tilanne näytti vähän aikaa paremmalta, mutta en sit tiiä et onko se enää…☹️ Vieläkin syrjitään ja se yksin olo ei tosiaankaan tunnu kivalta… Sitten tää mun poikaystävä jätti mut…Sano ettei se enää rakasta mua…
En tiä kun en vaan pysty kertoon kuinka paljon mua sattuu…Kun joskus äitille raotin vähän sitä et miltä oikeesti tuntuu ni se sano vaa et tykkään enemmän siitä tytöstä mikä sä oikeesti oot,tai ainakin se siis luulee et oon, kun esitän sellasta ilosta ja pirteetä…rooli on jääny ehkä liikaakin jo päälle,mutta kun en haluu että kukaan suotta mun pahaa oloo näkis…☹️ Sattuu vaan niin paljon se ,että just kun olin pääsemäs ylöspäin sieltä synkästä yksinäisyydestä niin tullaan murskaan kaikki mitä pitkin olisin ylös sieltä noussut… Enää en uskalla varmaan edes yrittää…Itsemurhaakin aattelen usein,mut sit taas tulee mieleen et kuinka paljo se läheisii sattus…😞 Mut voipa kai sanoo et elän vaan koska en haluu satuttaa toisia sillä et lähtisin pois…