Mieliala keinuu

Mieliala keinuu

Käyttäjä masentaja aloittanut aikaan 30.09.2014 klo 03:16 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä masentaja kirjoittanut 30.09.2014 klo 03:16

Olen 21-vuotias nainen. Oon väsyny tähän jatkuvaan mielialan keinumiseen. Välillä saattaa mennä pariki päivää, jopa viikko ihan hyvin ja sitte taas kaikki tuntuu hirveeltä. Väsyttää ja tulee itsetuhonen olo.

Olin viime syksynä sairaalassa masennuksen takia pari kuukautta ja mulla on lääkityski, mikä ei tunnu auttavan. Pelkään, että mulle ei ikinä löydy sopivaa lääkitystä, tää on jo varmaan viides eri kokeilu, ja että tuun aina palaamaan lähtöruutuun. 😞 😭

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 05.10.2014 klo 17:21

Moi.

Ootko tällä hetkellä terapiassa tai vastaavassa? Jonkinlainen keskusteluapu voisi olla paikallaan lääkityksen ohessa. Tunnistatko arjessasi/muussa elämässäsi joitain asioita, jotka laukaisevat mielialojen muutokset vai tuntuvatko ne vaihtelevan ilman suurempaa syytä?

Kyllä sullekin pitäisi löytyä sopivanlainen hoito, vaikka uskon kyllä että monen kokeilun jälkeen turhauttaa. Kannustan sua kuitenkin etsimään apua, jos suinkin jaksat, esim. noina hyvinä aikoina, jos silloin on enemmän voimia. Täällä Tukinetissäkin voi puhua päivystäjälle.

Tsemppiä ja halaus! 🙂