En oikein tiedä luokittelisinko itseni nuoreksi vai aikuiseksi. Koen ehkä kuitenkin että tämä on oikea paikka kertoa elämästäni.
Minun asiani ovat hyvin, niin sen voisi tiivistää. Pärjään koulussa loistavasti, taloudellinen tilanne on hyvä, perheeni asiat ovat kääntyneet paremmiksi. Näytän normaalilta, ulkonäössäni ei oikeasti ole mitään suurta vikaa. Vaikka usein pidänkin itseäni liian lihavana tai rumana tai tyhmänä, mitä milloinkin.
Minulta kuitenkin puuttuu jotakin. Tunnen päivä päivältä olevani aina vain enemmän yksin. Minulla on ystäviä joille voin puhua vaatteista tai valittaa huonoista numeroista. Minulla ei kuitenkaan ole ketään jolle voisin soittaa kun tuntuu että pää hajoaa. En uskalla päästää ihmisiä lähelleni. Sosiaaliset tilanteet eivät ole ongelma, pystyn tutustumaan uusiin ihmisiin ja hoitamaan asioita. Koskaan en kuitenkaan päästä mitään ihmissuhdetta sen pidemmälle, kaikki jää pinta tasolle.
Alan tehdä tästä ongelmaa itselleni. Alkaa tuntua että olen ainoa ihminen joka ei ole koskaan seurustellut. Ainoa jolla ei ole sitä parasta kaveria. Kaikki on kovin merkityksetöntä, mitä hyötyä on ulkoisesta menestyksestä jos itse ei kuitenkaan merkitse kellekään mitään. Mitä väliä on hyvillä arvosanoilla, jos olet ihmisenä täysin massaa, vaihdettavissa toiseen milloin vain?
Mitä tässä pitäisi tehdä erilailla? Millä korjata tilannetta?