Masturboin vaikka ei ole kehittynyt penis…

Masturboin vaikka ei ole kehittynyt penis...

Käyttäjä Saku! aloittanut aikaan 25.09.2011 klo 21:22 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Saku! kirjoittanut 25.09.2011 klo 21:22

Olen miettinyt, että onko 2 vuoden masturbointi häritsenyt pippelini kasvua…☹️
Se on ollut suurin huolen aiheeni…
Ei yhtään ollut kivaa kun olimme liikunta tunnilta uimassa ja minulla on vain pikkupojan pippeli ☹️

Käyttäjä kirjoittanut 26.09.2011 klo 16:51

Eikö se kuitenkin kasvata sitä eikä lyhennä?
Minä olen tajunnut ettei penis käytössä kulu.

Käyttäjä KniTTer kirjoittanut 26.09.2011 klo 17:16

Minulla on ollut sama huoli kuin sinullakin nuorempana ja kyselly eri paikoista asiasta mutta aina on tullut että Ei vaikuta mitenkään ja että se on hyvä että masturboi niin oppii tuntemaan oman seksuaalisuutensa. Murrosiässä ihmiset kasvavat eri vauhtiaa, kaikki kasvaa omalla aikataulullaan eikä omaa pippeliään tarvitse hävetä jokaisenen on oma itsensä. 🌻🙂🌻

Käyttäjä paulamoi- kirjoittanut 30.09.2011 klo 14:13

Sama, ite oon tyttö ja mulla on ekaluokkalaisen pikkutytön nännit eikä ollenkaan mitenkää orgasminherkät, vain kun niit koskee niin tekee mieli mennä vessaan ☹️

Mutta voisiko penispumppu olla hyvä? Tai sellainen peniksen venyttäjä laite :S

Käyttäjä Saku! kirjoittanut 01.10.2011 klo 23:28

@paulamoi :
Niin mutta minulla on vielä pikkupojan pippeli ja olen 14(Karvojan on mutta huoleatuttaa tuo vehkeeni ☹️ ) En vois käyttää penispumppua tai jotakin laitetta joka venyttäisi... olen vain huolissaan ja haluasin varmaa tietoa siittä että pippelillä masturboiminen ei haittaa kasvua penikseen!
Testosteroineja kai pitää ottaa...

Käyttäjä paulamoi- kirjoittanut 03.10.2011 klo 15:29

Saku! kirjoitti 1.10.2011 23:28

@paulamoi :
Niin mutta minulla on vielä pikkupojan pippeli ja olen 14(Karvojan on mutta huoleatuttaa tuo vehkeeni ☹️ ) En vois käyttää penispumppua tai jotakin laitetta joka venyttäisi... olen vain huolissaan ja haluasin varmaa tietoa siittä että pippelillä masturboiminen ei haittaa kasvua penikseen!
Testosteroineja kai pitää ottaa...

Varothan vähän koska erilliset testosteroinit niinkuin valmisteena voivat aiheuttaa oikeasti vakavia juttuja, esim ite en saa käyttää estrogeenia koska mun äiti sanoi että ne on aiheuttanut hänelle huonoja oloja. Joskus erillisten hormoonien käyttäminen voi olla ihan tappavaakin. En halua pelästyttää mutta kuulin tästä asiasta monta kertaa :S

Itelläni on nännipumppu ja jopa nännipainot (sellaisia ei käytetä munaan) ja ne on vähänki auttanut 🙂

Käyttäjä paulamoi- kirjoittanut 03.10.2011 klo 15:30

Saku! kirjoitti 1.10.2011 23:28

@paulamoi :
Niin mutta minulla on vielä pikkupojan pippeli ja olen 14(Karvojan on mutta huoleatuttaa tuo vehkeeni ☹️ ) En vois käyttää penispumppua tai jotakin laitetta joka venyttäisi... olen vain huolissaan ja haluasin varmaa tietoa siittä että pippelillä masturboiminen ei haittaa kasvua penikseen!
Testosteroineja kai pitää ottaa...

Ainii mun pitii kysyä että miks et voi käyttää penispumppua tai venyttäjää? Kieltääkö vanhemmat vai? :S

Käyttäjä Saku! kirjoittanut 04.10.2011 klo 18:36

paulamoi- kirjoitti 3.10.2011 15:30

Saku! kirjoitti 1.10.2011 23:28

@paulamoi :
Niin mutta minulla on vielä pikkupojan pippeli ja olen 14(Karvojan on mutta huoleatuttaa tuo vehkeeni ☹️ ) En vois käyttää penispumppua tai jotakin laitetta joka venyttäisi... olen vain huolissaan ja haluasin varmaa tietoa siittä että pippelillä masturboiminen ei haittaa kasvua penikseen!
Testosteroineja kai pitää ottaa...

Ainii mun pitii kysyä että miks et voi käyttää penispumppua tai venyttäjää? Kieltääkö vanhemmat vai? :S

En tiiä... mutta! En voi käyttää sellaista, koska minulla on vielä pikku pojan pippeli 😋 (12 cm erektiossa)

Käyttäjä kkk kirjoittanut 14.10.2011 klo 20:10

Mooi, penishän kasvaa 21. ikävuoteen asti, ei mitään hätää, niitä on kaiken kokoisia!! Eikä sinun ole edes pienimmästä päästä!! Relax, ei mitään kiiret eikä tosiaankaan mitään hätää🙂
18v tyttö.

Käyttäjä Saku! kirjoittanut 03.11.2011 klo 22:07

kkk kirjoitti 14.10.2011 20:10

Mooi, penishän kasvaa 21. ikävuoteen asti, ei mitään hätää, niitä on kaiken kokoisia!! Eikä sinun ole edes pienimmästä päästä!! Relax, ei mitään kiiret eikä tosiaankaan mitään hätää🙂
18v tyttö.

Onko noin? O_O
Jaah.. Ja nyt huolestuttaa suhdetilanne... En tiiä mihin asti päästään ja vielä pelottaa se millon tulee se hetki! Ó~Ò

Käyttäjä Saku! kirjoittanut 24.11.2011 klo 22:37

Joo-o…

Alkaa olla masentavaa ku olin uimahallissa liikka tunnilla ja mulla oli porukan lyhin ☹️
Voin sanoa et alkaa tuntua siltä että masturboint ON HÄIRINNYT peniksen kasvua ;~; Terveystarkastus oli ja en viittinyt sanoa että tyydytän itseän vaikka on pieni, karvainen pippeli >.> 😭

Käyttäjä Wilzu-77 kirjoittanut 29.11.2011 klo 15:09

Masturbointi ei vaikuta peniksesi kokoon tai kasvuun. Olet vielä kasvava nuori, eikä peniksesi koko ole edes nyt normaalia pienempi (pituus aikuisilla erektiossa keskimäärin 14-15cm, aasialaisilla vielä pienempi), joten ei syytä huoleen. Se, että peniksesi saattaa olla velttona pieni, ei ole mitään hävettävää. Jos joku kuittailee siitä vaikka uinnin yhteydessä, niin toteat vain, että "I'm not a shower, I'm a grower!". 😉

Seksin yhteydessäkään (sitten kun joskus siihen asti pääset) ei koko ole se tärkein, vaan se miten pystytte partnerisi kanssa parhaiten nauttia intiimisti toistenne seurasta, eikä se tarkoita silloin pelkkää yhdyntää. Sitä paitsi, jos naiselle koko on tärkeintä, niin sellaiseen ei kannata aikaa edes haaskata. Tsemiä ja jatka ihan huoletta entiseen malliin! 🙂

Käyttäjä Saku! kirjoittanut 29.11.2011 klo 22:54

Hah! Nauroin paljon vimppa riville xD
Joo... Onhan se odottamista tää kehitys... Noh ei se auta ku oottaa! 🙂

Käyttäjä hellu34 kirjoittanut 10.12.2015 klo 21:53

Eihän masturboinnilla ole merkitystä peniksen kehitykseen.. Jokainen penis kehittyy yksilöllisesti ja näin ollen joillakin hiukan myöhempää kuin toisilla.

Käyttäjä Helman kirjoittanut 10.02.2016 klo 17:07

hellu34 kirjoitti 10.12.2015 21:53

Eihän masturboinnilla ole merkitystä peniksen kehitykseen.. Jokainen penis kehittyy yksilöllisesti ja näin ollen joillakin hiukan myöhempää kuin toisilla.

Juuri näin. Masturboinnilla ei ole merkitystä miehen peniksen kehittymiseen. Penis kehittyy yksilöllisesti aina 20 vuoden ikään asti. Nyt kun keskustelu on aiheesta avattu niin suosittelen lukemaan tämän jutun masturboinnista. Ei se niin vakaa ole =)

https://www.pinky.fi/uutiset-artikkelit/viisi-vinkkia-miehen-masturbointiin/