Mua voi kai sanoa suuren luokan masokistiksi. Aluksi mä kanssa revin itseäni ja tein itse lävistyksiä, korvat täyteen, nenään kaksi, kulmaan ja huuleen. Sitten koristelin käsivarteni niin että laitoin siihen kymmenen hakaneulaa kiinni, oli kiva tuntea kipua niin ettei käteen eikä muuallekkaan tule arpia, olen nähnyt muutamalla kaverilla kädet jotissa on muutama viilto-arpi. Kammoksuin sitä ja mietin mikä saa ihmisen viiltelemään itseään. Kunnes mä kerran oli tosi huono olo, mä heitin lasin seinään ja "naarmuttelin" kättä sillä, en ajatellut että siitäkin jää arpia. Sitten jäin jotenkin koukkuun siitä raapustuksesta, revin itseäni kaikella mahdollisella, kaikkein sairainta oli ehkä ruusunpiikki, kun en muuta keksinyt ja oli sellanen olo et on pakko tehä jotain. Valitettavasti siinä raaputuksessa kipukynnys kasvaa ja on pakko tehä pahempia jälkiä, siisi kunnon viiltoja. Nautin kivusta ja siitä että veri valui pitkin kättä.. En tajunnut että viillellessä voi käydä pahastikin, jänne voi vaurioitua, jopa kuolla viiltelyyn. Nyt käteni on aivan raadellun näköinen, häpeän sitä, arpien määrää ei pysty laskemaan, niitä on vierivieressä, päällekkäin, limittäin lomittain ja tikinjälkiäkin parikymmentä. Eli tämä pieni rapsuttelu muuttui siihen että olin lopuksi masennuksen takia nuorisopsykiatrisella osastolla, kun menin ensin ensiapuun tikattavaksi. 😭
Halusin vaan kirjoituksellani sanoa että pienikin itsensä repiminen voi muuttua vakavaksi sairaudeksi tai jotain, karkasi ajatus kun kaveri ois halunnu tulla tälle koneelle. Mutta koettakaa lopettaa raapiminen, tai mikä minä olen siihen mitään sanomaan. Ei vaan kannata tehdä mitään mistä jää arvet, ei oo kiva kun ei oikein missään voi käyttää t-paitaa. Pikkuveljet kyselee, et mikä mun käteen on sattunut, no mitä siihen voi sanoa??? Häpeän itseäni, mutta ymmärrän kavereitani.
Sitten vielä iloinen uutinen tähän loppuun, mä lähen ens viikon perjantaina viikoksi pohjoiseen laskettelemaan!!🙂🌻