masentunut/ahdistunut/itsemurha-altis

masentunut/ahdistunut/itsemurha-altis

Käyttäjä Seotaru aloittanut aikaan 29.01.2013 klo 20:54 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Seotaru kirjoittanut 29.01.2013 klo 20:54

Oon kohta 6 vuotta sairastanut masennusta, itsemurha yrityksiä löytyy… En vain jaksaisi enään, kaikki nämä vuodet ovat ollut vain paskaa, minua on kotona hakattu, eks poikaystävät on hakannut, olen myös joutunut raiskatuksi, paras kaveri tappanut serkkuni ( huom ei ole enään parasta kaveria) .. Menettänyt elämästä liikaa ihania ihmisä.. En osaa kaunistella tätä kaikkea, nyt on helppo vain kirjotta tähän kaikki.. Vaikka tuossa luettelossa ei ole läheskään kaikkea mitä on tapahtunut.. Mikään ei ole 5vuoteen mennyt hyvin, kaikki kaatuu niskaan ☹️ En muuta tee kun itken, mietin oikeaa tapaa päästä pois, kuinka olla parempi ihminen, mitä olen tehnyt väärin että olen saanut niskaani tämän kaiken.. Ehkä tälle kaikelle on jokin tarkotus, ehkä olen ansainnut tämä kaiken.. En vain jaksaisi enään, on niin paha olla ☹️( Tuntuu kun ketään ei ymmärtäisi, eikä mikään auta, ei lääkkeet, ei bsykiatri, ei poikaystävä, ei nykyinen perheen tuki, eikä mikään ☹️ Minua on kiusattu koko elämäni, olen ollut aina muita huonompi.. En pysty kellekkään puhumaan tästä kaikesta, siksi päätin kirjoittaa.. nykyinen poikaystäväni on alkoholi riippuvainen, haukkuu minua huoraksi ja yms muuksi ja käy käsiksi juotuaan ☹️ Olen ottanut kaiken vastaan, minä ansaitsen sen, olen huono ihminen.. Käteni ovat viilletyt joka puolelta, viinaa on mennyt että pahan olon oisi saanut pois, ei mikään auta ;( Miksi minun tarvitsee olla täällä !? 😑❓

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 31.01.2013 klo 21:48

Seotaru kirjoitti 29.1.2013 20:54

Oon kohta 6 vuotta sairastanut masennusta, itsemurha yrityksiä löytyy... En vain jaksaisi enään, kaikki nämä vuodet ovat ollut vain paskaa, minua on kotona hakattu, eks poikaystävät on hakannut, olen myös joutunut raiskatuksi, paras kaveri tappanut serkkuni ( huom ei ole enään parasta kaveria) .. Menettänyt elämästä liikaa ihania ihmisä.. En osaa kaunistella tätä kaikkea, nyt on helppo vain kirjotta tähän kaikki.. Vaikka tuossa luettelossa ei ole läheskään kaikkea mitä on tapahtunut.. Mikään ei ole 5vuoteen mennyt hyvin, kaikki kaatuu niskaan ☹️ En muuta tee kun itken, mietin oikeaa tapaa päästä pois, kuinka olla parempi ihminen, mitä olen tehnyt väärin että olen saanut niskaani tämän kaiken.. Ehkä tälle kaikelle on jokin tarkotus, ehkä olen ansainnut tämä kaiken.. En vain jaksaisi enään, on niin paha olla ☹️( Tuntuu kun ketään ei ymmärtäisi, eikä mikään auta, ei lääkkeet, ei bsykiatri, ei poikaystävä, ei nykyinen perheen tuki, eikä mikään ☹️ Minua on kiusattu koko elämäni, olen ollut aina muita huonompi.. En pysty kellekkään puhumaan tästä kaikesta, siksi päätin kirjoittaa.. nykyinen poikaystäväni on alkoholi riippuvainen, haukkuu minua huoraksi ja yms muuksi ja käy käsiksi juotuaan ☹️ Olen ottanut kaiken vastaan, minä ansaitsen sen, olen huono ihminen.. Käteni ovat viilletyt joka puolelta, viinaa on mennyt että pahan olon oisi saanut pois, ei mikään auta ;( Miksi minun tarvitsee olla täällä !? 😑❓

Kysyit hyvän kysymyksen Seotaru.
Hyvän vastauksen siihen voit vaan sinä löytää,
sellaisen että se sinua tyydyttää.
Mitä olisit tehnyt ansaitaksesi tuon kaiken?
Sullako on lääkitys, joka ei auta, sullako on yhteys lääkäriin, poikaystävä, perheen tuki?
Vaikka elämäsi on kuvailemanlaisessasi vaiheessa, se ei kerro että olet huono ihminen.
Olet arvokas. Saat pahan olon pois, mutta viinalla et, se vaan lisää pahaa oloa.
Hyvä että olet täällä.