masentuneisuus, yksinäisyys, itsetuhoiset ajatukset
Musta tuntuu että mun elämä on koko ajan yhtä helvettiä. Tunnen mun olon yksinäiseks vaikka mulla olis kavereita keiden kanssa olla. Seurustelin 3,5vuotta mistä olin 1vuoden kihloissa. Mun silloinen poikaystävä jätti mut toisen takia ja oli pettänyt mua sen tytön kanssa kenen takia mut jätettiin. Mulla on vaikeeta luottaa parisuhteeseen enään pettämisen takia ja pelkään että kaikki jätkät on samanlaisia. Mulla on vuoden sisään mahtunu pelkkiä pahoja asioita. Mua on kiusattu koko mun kouluaika ja koulun ulkopuolella/jälkeenkin, se kiusaaminen ei koskaan loppunut kunnolla. Mulla on vaikeuksia hyväksyämun oma ulkonäkö koska mua on kiusattu siitäkin asiasta. Välillä kattelen yksin huoneen ikkunasta ulos ja mietin kuinka paljon helpompaa olis jos kuolisin pois. Joskus harvoin päädyn siihen tilanteeseen että viiltelen itteeni käteen. Kavereilla on poikaystävät ja omat juttunsa, tuntuu että en koskaan tuu enään löytään ketään. Vaikeeta oli päästä mun eksästä yli kun se kuitenkin tiesi musta kaiken ja tunsi niin hyvin. Mulla on paljon asioita mistä en pysty puhuun kellekkään tutulle en edes omille vanhemmilleni. Harva se päivä mulla on itsetuhoisia ajatuksia ja masentaa vähintään joka toinen päivä kaikki asiat ja en tiiä edes syytä siihen. Ainoo mikö mut jaksaa pitään kasassa on mun rakas koira ja rakas äiti vaikka se ei tiedä mun kaikkia asioita.