Olen tosi masentunut ja kotona on paljon ongelmia. Tuntuu ettei kukaan välitä musta vaan haluaa vain pahentaa oloni. Kun sitten sain tietää että kaverini oli puhunut kaikkea pahaa musta niin en voinut enään luottaa oikeen keneenkää. Kokoajan pelkäs vaan että kaikki puhuu musta jotain pahaa kokoajan. Sitten kun sana levis melkeen kaikki samalla paikkakunnalla asuvat kaverini eivät enään halunneet olla minun kavereita. Kaikki vaan tuntuu nii hankalalta. Alotin viiltelemään itseäni. En pystynyt puhua ongelmastani kenellekkään. Kukaan ei oikeastaan välittänyt. Sitten kun olin saanut sovittua riitani erään todella hyvän ystäväni kanssa niin hän kertoi minulle että muuttaa todella pitkälle.
Olen nyt pari kertaa käynyt häntä tapaamassa ja heti kun menen sinne kaikki on jotenkin paremmin. Johtuu varmaan siitä että siellä minä olen saanut uusia ystäviä ja siellä kaikki jotenkin on todella ystävällisiä, kun taas täällä missä asun kaikki on jotenkin tosi arvostelevia ja kaikki tekee ihan pienistä asioista todella vakavia. En jaksaisi enään asua täällä. Olen ruvennut miettimään että tekisin itsemurhan. Olen vaan niin maassa eikä minulla täällä ole ketään ystävää kelle voisi puhua ja joka lohduttaisi.
Siskonikaan ei paranna asiaa ollenkaan. Hän sanoo aina minua rumaksi ja läskiksi ja kaikkea pahaa. Hän itse on todella laiha ja kaunis. Kaikki ainaa vertaa minua häneen. En tiedä mitä tekisin. Minua ahdistaa. En tykkää käydä missään koska pelkään että joku tulee haukkumaan minua☹️ Äitini ja isänikin syyttävät aina minua kaikesta mitä en ole edes tehnyt. Jos vaikka siskoni tekee jotain niin se menee aina minun syykseni.
Siskoni kertoo aina kaikesta mitä tekee koska haluaa vain saada minuut surulliseksi ja kateelliseksi. Aina jos olen kaverini kanssa Esitän vain että kaikki on hyvin vaikka todellisuudessa kaikki on huonosti. Joka ilta itken itseni uneen. En tiedä mitä tekisin. Kaikki tuntuu vaan niin sekavalta ja kauhealta. En jaksa enään kauan tällästä. Tuntuu vaan että kaikki olisi mua vastaan. Mitä mun pitäisi tehdä? ☹️