Masennusta ja innon menettäminen lempi asioihin

Masennusta ja innon menettäminen lempi asioihin

Käyttäjä iJustCant aloittanut aikaan 24.10.2011 klo 20:07 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä iJustCant kirjoittanut 24.10.2011 klo 20:07

Heippa!
Olen 14vuotta ja en ole täällä vielä kovin käynytkään,mutta toivon että saisin täältä edes jonkinlaisen vastauksen.
Eli siis,tässä parin kuukauden aikana,olen saanut jonkinlaisia itkukohtauksia ja satun itkemään yksin huoneessani ja itsemurha ajatukseni ovat suurimmillaan. Ajattelen itsemurhaa liianki usein,näen joskus jopa unta että teen sen,mutta en ole kuitenkaan koskaan sitä kokeillut tosi elämässä.
Rakastan lenkkeilyä ja sählyä,olen aina lähtenyt treeneihin ja hölkälle innokkaana ja se saa hyvän mielen,mutta ei enään. En tiedä mitä on tapahtumassa,koska olen menettänyt intoani hyvin paljon tähän kunnon pitämiseen,josta olen aina ikäni pitänyt. Koulussakin olen yrittänyt parantaa,mutta masentaa niin paljon,etten voi edes keskittyä ja sinne menee arvosanat 😠 Kunnon bilettäminen ja kaverien kanssa oleminen kaupungilla ja puistoissa on aina saanut hyvälle päälle,puhumattakaan kun menemme yötä porukalla ja pidämme kunnon pyjamabileet!🙂 Nyt se ei enään kiinnosta,olen lähtenyt kaupungilta aikaisemmin kotiin,kun muut sinne jäävät ja en halua mennä yöksi enään kenellekkään.
Kotona oleminen on ahdistavaa,muttei mikäään muu enään auta.

Mikä siis on!?☹️ Tää olo on tosi ahdistava,enkä tiiiä mitään tapaa päästä tästä eroon. Psykologi? Kuraattori? Ihanaa jos joku luki tämän ja osaisi vastata tai edes kertoa jos on jotain samankaltaista tapahtunut tai miten sen sai parannettua?

Käyttäjä Midrelle kirjoittanut 25.10.2011 klo 10:13

Sinun kannattaa mennä psykologille. Mielihyväntunteen menettäminen liittyy usein astetta pahempaan masennuksen. Itselläni on sama ongelma kuin sinulla, minulla tosin on syy kaiken innon menettämiseen, koska menetin suurimman ilonlähteeni, eikä mikään muukaan enää tunnu miltään.

Käyttäjä iJustCant kirjoittanut 25.10.2011 klo 13:29

Selvä. Olen yrittänyt päästä kuraattorille juttelemaan,muttei mitään ole vieläkään tapahtunut. En ole kuitenkaan viillellyt tai mitään muuta itsetuhoista,koska minusta kipu ei auta,ainut kipu on vain se henkinen,joka on nyt jatkunut viikkoja.
Kiitos neuvosta paljon 🙂🌻

Käyttäjä Midrelle kirjoittanut 25.10.2011 klo 16:13

Eipä kestä 🙂 Toivottavasti pääsisit pian edes jonkun henkilön juttusille! Ja on hyvä kuulla, ettet yritä vahingoittaa itseäsi - fiksu ratkaisu 🙂🌻