masennus lähti alamäkeen :(

masennus lähti alamäkeen :(

Käyttäjä milli789 aloittanut aikaan 10.03.2013 klo 20:38 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä milli789 kirjoittanut 10.03.2013 klo 20:38

masennus alkoin 3kk sitten ,olen ollut masennuksen kanssa yksin ja enkä uskalla puhua kellekkään tästä masennuksesta ,yritän olla iloinen ja jaksaa mutta ei onnistu joka päivä ajattelen että nytten lähden tästä maailmasta jolla ei oo merkitystä 😭 ajattelen silti kavereita ja vanhempia jokka välittää musta mutta silti ei vaan onnistu ,viiltelen ja olen yksinäinen koulussa haluan puhua jollekkin mutta en uskalla luulen että kaikki vaan sanoo että sähän olet iloinen ja reipas ☹️ mutta en ole reipas vaan surrullinen 😭 joskus olen iloinen mutta silti olen aivan poikki ja väsynyt ☹️ en jaksa enää joskus koittaa se päivä etten enää jaksa😭 jutelkaa minulle kuinka jaksan eteenpäin

Käyttäjä degard kirjoittanut 11.03.2013 klo 17:55

Suosittelen, että käyt puhumassa kuraattorille, terveydenhoitajalle, sosiaalityöntekijälle tai terveyskeskuksessa jollekkin. Tiedän, että aloitus voi olla vaikeaa, mutta jos haluat aloittaa masennuksesta parantumisen mahdollisimman pian niin käy heti puhumassa ongelmistasi. Se pelkkä puhuminen voi auttaa todella paljon. Ja mitään hävettävää siinnä ei ole