Masennus

Masennus

Käyttäjä Jepa03 aloittanut aikaan 21.07.2016 klo 13:02 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Jepa03 kirjoittanut 21.07.2016 klo 13:02

Hei, olen ollut maaentuneena jo yli vuoden. Täällä voidaan jutella nuorten masennuksesta. Itse tykkään jutella jonkun tai joidenkin kanssa silloin kun on paha olla.😯🗯️

Käyttäjä Jepa03 kirjoittanut 21.07.2016 klo 13:15

Ja siis toivon et jos jollain on paha olla niin tulee juttelee vaik tähän ryhmään

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 21.07.2016 klo 21:03

Mulla on ihan kamala olo ahdistaa ja oon sekaisin ja en oikein jaksa. Mulla on ollut masennus jo 3 vuotta ja sit myös paniikki/ahdistuneisuushäiriö 😭😭

Miten sinä voit?

Käyttäjä Jepa03 kirjoittanut 22.07.2016 klo 17:58

Kamalaa😭 mä en ite vaan enää kestä et harkitsen jo ihan kunnolla itsaria niinku miten? Millon? Ja missä?😯🗯️😭

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 23.07.2016 klo 17:57

Jepa03 kirjoitti 22.7.2016 17:58

Kamalaa😭 mä en ite vaan enää kestä et harkitsen jo ihan kunnolla itsaria niinku miten? Millon? Ja missä?😯🗯️😭

Mä just muutama kuukausi takaperin olin suunnitellut kaiken itsemurhan suhteen.

Mä vaan haluaisin antaa tän olla ja jättää elämän kun kukaan ei kuitenkaan tulisi kaipaamaan mua. Ja se olis kaikille vain parempi ettei mua olisi😭😭😯🗯️

Mutta toivon että sillä on ihmisiä ympärilläsi ketkä välittää ja haluu auttaa sua jepa03
☺️❤️

Käyttäjä Jepa03 kirjoittanut 23.07.2016 klo 22:26

Kiitos, arvostan tuota. Mutten ole oikein varma tahdonko jäädä. Minua harmittaa etten tehnyt itsaria kun oli siihen mahdollisuus en esim. Olisi ollut enään täällä kun mummuni kuolinpari päivää sit.☺️❤️😭

Käyttäjä 1237 kirjoittanut 24.07.2016 klo 02:42

Jepa03 kirjoitti 21.7.2016 13:2

Hei, olen ollut maaentuneena jo yli vuoden. Täällä voidaan jutella nuorten masennuksesta. Itse tykkään jutella jonkun tai joidenkin kanssa silloin kun on paha olla.😯🗯️

Itselläni on ollut paha olo niin kauan kuin muistaa. Välillä vähemmän, välillä enemmän. Välillä se on vain sellaista tavallaan tylsyyden tunnetta, päivät menee ohi kuin kiitämällä ja niistä ei jää mitään mieleen. Mikään ei kiinnosta. Joskus kuitenkin iskee kauhea tuska, joka kestää muutaman viikon/kuukauden, ja silloin vaan mietin, että pääsisinpä vaan pois. Olen kuitenkin luvannut itselleni, etten tapa itseäni. Kuitenkin nyt muutaman vuoden jälkeen on alkanut tuntua, etten tehnyt sitä jonkilaisessa valossa ja ymmärryksessä, että elämässä on joku pointti, vaan ihan vaan pelkuruuttani jäin tänne elävien kirjoihin jumittamaan...

Käyttäjä Jepa03 kirjoittanut 24.07.2016 klo 11:41

Kamalaa😯🗯️ selviä🙂🌻

Käyttäjä camillat kirjoittanut 31.08.2016 klo 08:22

mulla on diagnosoitu jonkin asteinen ahdistuneisuushäiriö. ja pelkään et mulla on masennuksen oireita. en vaan jaksa. ahdistaa ja itkettää. en pysty menee kouluun, en osaa mitään. mun "kaveri" on sanonu etten osaa mitään ja oon hyödytön. äiti yrittää laittaa mua kouluun ja sanoo et tuu kesken takas. en pääse ovesta ulos. sängystä ylös. eikä se sitä ymmärrä. mulla oli tosin 400 tuntia poissaoloja 8lk ja nyt oon 9lk. joten kai se pelkää et sossut puuttuu tähän jotenkin.
liikkatunnit ollaan saatu sovittua et teen omaa ja sitten erityisopettajalle voin mennä joskus. mut perjantaina on joku hoitoneuvottelu enkä tiiä mitä siitäkään tulee. en haluu, en jaksa enkä pysty.