Ujom, mie tarkoitan, että keskustelupalstoilla voisi olla sellainen tapa, että saisi sanoa uudelleen asiansa toisella tavalla, jos väki ekasta kerrasta suuttuu. jos mie kirjoitan oman mielipiteeni asiasta, sitten sen lukee joku henkilö kelle en oikeastaan edes mitään kirjoita ja suuttuu mun kirjoituksesta. tietenkin palstoilla on oikeus jokaisen lukea mitä haluaa. mutta, jos mie en sille oikeastaan mitään sanokaan ja silti suuttuu, niin musta olisi oikeus sitten mun tälle suuttuneelle selittää asia ihan henkilökohtaisesti toisella tapaa. kun en mie sentäs ala joltain pusikosta hyppäävälle ja suuttuneelle tyypiltä anteeksi pyytään, jos en sille mitään edes sanonu.
mutta, jos se mulle sanoo, että suuttui mun tavasta esittää mielipiteeni ja otti sen henkilökohtaisena loukkauksena. niin silloin mulla pitäsi olla oikeus sanoa, että en hyväksy suuttumistasi vaan selitän asian toisella tavalla ja kohdistan sanani nyt sulle. jos vieläki suuttuu, sitten on vika joko mussa tai siinä. todennäköisesti sitten netissä syntysi joukkotappelu, tulisi eri mielipiteitä ja kohta olisin yksin ainua ongelma.
en mie enää sanoa suoria sanoja, niistä tulee vaan tappeluja. mie vähän olen yrittänyt itseeni sivistää.
mustakin täällä on nyt vähän hukkunu tekstejä jonnekin. ei munkaan juttuja ole julkastu kaikkia viime aikoina. ihan aamula kirjotin, että en ole nukkunu yhtään, jonnekin katosi. sano uudelleen mistä olet kateellinen. sano sillai, että julkastaan.
tizku meetkö syksyllä takaisin perhekotiin, mun ei tarvitse mennä mihinkään. tänään tuli jo raivauskone puita kaataan, kohta laitetaan jo taloni alkuun. no tuo nyt ei oikein ymmärrä kukaan, kun en muista sitä sanaa. mikä ensin valetaan. sitte aletaan talo siihen päälle rakentaa. mulla on selkävaivoja en ole pystynyt oleen hommissa, vasta ensi viikolla pääsen rakentaa.