maailman tapahtumat

maailman tapahtumat

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 aloittanut aikaan 25.07.2016 klo 21:05 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 25.07.2016 klo 21:05

Hei siis mä en oo ennen kauheen paljoa niinkuin pelännyt niitä kun joissakin maailmoissa on sotia tai räjähdyksiä tai jotain muuta pahaa. Mutta olen tietenkin toivonut että asiat järjestäisi heillä mahdollisimman pian.

Mutta nyt kun on tullut vielä enemmän uutisissa kaikista niistä itsemurhapommittajista ampumisissa ja räjähdyksistä niin oon alkanut pelkäämään ja mua joka päivä ahdistaa jos kuulen uutisista jotakin edellä mainituista asioista. Ne on pelottanut ja ahdistanut mua niin paljon että ne on tullut mun uniin ja olen nähnyt kun Suomi tuhoutuu mun silmieni edessä ja sit mun perhe kuolee ja sukulaiset ja kaikki muutkin. Aina kun oon herännyt niin se on tuntunut todelliselta sit on iskenyt kamala ahdistus.
Enkä oikein uskalla laittaa silmiä kiinni jos herään keskellä yötä koska pelkään että se painajainen jatkuu…

MÄ TUUN KOHTA HULLUKSI☹️😭😭😯🗯️

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 04.08.2016 klo 20:09

Minullakin samantapaisia ajatuksia että maailman tapahtumat laittavat sekaisin... Sitä ei koskaan tiedä milloin ensimmäinen pommi räjähtää Suomessa. Onhan Ruotsissakin jo räjähtänyt ja Norjassa ):

Ja nyt kun oli tämä vallankaappaus Turkissa... ):

Käyttäjä aada99 kirjoittanut 20.08.2016 klo 23:20

Hei rikottu tyttö,

Ymmärrän, että maailman sodat vaivaavat sinua, mutta huomioi kuitenkin, että ei ole olemassa kuin yksi maailma (tekstissäsi puhut monesta maailmasta). Maita sen sijaan on useita, mutta Suomessa taidat asua ja täällä on kuitenkin aika turvallista ja jos nyt vertaa vaikka Afrikkaan niin täällä on erittäin turvallista. En siis sinuna valittaisi, koska mieti Afrikan lapsia. JOs taas huolehdit muiden puolesta..sen ymmärrän paremmin, mutta minkäs teet. Voithan sinä lähteä rauhan aatetta levittämään, mutta tuskimpa siitä hyötyä on. En tarkoita pahalla.