Maailma… Kuollut?

Maailma... Kuollut?

Käyttäjä DevilEye aloittanut aikaan 07.11.2005 klo 21:07 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä DevilEye kirjoittanut 07.11.2005 klo 21:07

hetken aikaa olin onnellinen…
kaikki tuntui menevän hyvin…

Kuitenkin kaikki kaatui, unelmat murenivat, kaikki paha mitä ei pitänyt tapahtua tapahtui…

Muutin tyttöystävänni kanssa toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, Minun kouluni jatkui etäopiskelulla, tytölläni täällä…

Kaikki tuntui että sujuu hyvin

Kuitenkin viimeiset 2 viikkoa elämä on murentunut silmissäni… Tyttöystävä vaatii päästä asumaan yksin, hakee siirtoa toiseen asuntoon… Minä puolestani saan häädön tästä koska en opiskele tällä paikkakunnalla…

Etsin asuntoa sieltä mistä lähdinkin, tuloksetta. Ei vapaita. Raha-asiat painaa, yritys jossa työskentelen ei voi maksaa palkkaa ja pomo valittaa mulle siitä… Kysymyksessä on niin naurettavan pieni summa kuin 300euroa…
pieni raha mutta liian suuri minun elämääni, kaikki on ollut moisesta summasta aina kiinni…

Itken… Itken koska ajattelen niitä asioita jotka voisivat olla toisin…
Isäni kuoli syöpään kesällä… En tuntenut mitään hautajaisissa.. Ihan kuin ei mitäänolisi ollut taphatunut… Tunteet tulivat viime aikona esiin… Mitä jos isäni eläisi? Voisiko asiat olla toisin? en tiedä mutta tunnen syylisyyttä hänen kuolemaansa kohtaan…

Entä tyttöystäväni? oliko hän jäänyt asumaan kanssani jos olisin suonut hänelle enemmän aikaa itselleen? arvauksia… mietintää…
Tärisen… En voi ajatella asiaa…
Ajattelen vain miten voisin päästä asioissa eteenpäin…
Kaikki vaan kaatuu niskaani enkä ole valmis kohtaamaan huomista.. Sitä yksinäisyyttämitä ero minulle tuo… Toivon kuolemaa… vaikka en ole valmis kuolemaan…

Toivottavasti edes tätä kautta saisin tukea tilanteeseen… Minulla on aivan liian paha olla koska en ole koskaan joutunut ajattelemaan näitä kaikkia asioita yhtäaikaa… Luulin olevani vahva mutta huomasin etten ole…

Käyttäjä aavaton kirjoittanut 08.11.2005 klo 13:08

Aloita ny tuosta palkasta. Pakkohan sinun on palkka saada, oli summa nyt kuinka pieni tahansa. Et varmaan kuulu liittoon, vai kuulutko? Onko sulla työsopimus?
Nyt Urpo taitaa parhaiten osta neuvoa linkkejä mistä voit apua hakea. Mutta senhän nyt sanoo lakikin, että työstä pitää saada palkka.

Haluaako tyttöystävä kokonaan panna välit poikki, vaan haluaako hän ottaa vaan etäisyyttä hieman? Usein erillään asuminen voi ollakin hyvä asia suhteelle, se voi jopa vahvistua, kun aika kuluu.

Tietenkin ero nyt on huono juttu, kun sulla ei ole asuntoa. Oletko kysellyt Nuorten tuki ry;ltä. Niillä on, ainakin meillä, sellaisia tukiasuntoja missä voi hetken asua ja he auttavat myös vakituisen kämpän hakemisessa. Googlella löydät, jos paikkakunnallasi sellainen on. Voithan aina kääntyä sossun puoleen, jos muuten et selviä.

Onko teillä nykyiseen asuntoon yhteinen vuokrasopimus? Meillä on opiskeluasunnoissa niin, että voi vielä vuoden asua vaikka opinnot olisivat loppuneet. Ei sinua noin vaan voida ainakaan heti häätää. Tähänkin varmaan on joku linkki Urpolla?

Miksi tunnet syyllisyyttä isäsi kuolemasta? Olisitko jotenkin hänet voinut pelastaa. Minun äitini teki itsemurhan muutama vuosi sitten. Vieläkin mietin mitä oisin voinut tehdä toisin. Vaikka mitä mutta eipä ne itsesyytökset tuo äitiä takaisin. Puhutko jollein isästäsi. Täällä on net-tuki, mie olen sinne äitini kuolemasta kirjoitellut aika tavalla. Kokeile sitä.