Maailma... Kuollut?
hetken aikaa olin onnellinen…
kaikki tuntui menevän hyvin…
Kuitenkin kaikki kaatui, unelmat murenivat, kaikki paha mitä ei pitänyt tapahtua tapahtui…
Muutin tyttöystävänni kanssa toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, Minun kouluni jatkui etäopiskelulla, tytölläni täällä…
Kaikki tuntui että sujuu hyvin
Kuitenkin viimeiset 2 viikkoa elämä on murentunut silmissäni… Tyttöystävä vaatii päästä asumaan yksin, hakee siirtoa toiseen asuntoon… Minä puolestani saan häädön tästä koska en opiskele tällä paikkakunnalla…
Etsin asuntoa sieltä mistä lähdinkin, tuloksetta. Ei vapaita. Raha-asiat painaa, yritys jossa työskentelen ei voi maksaa palkkaa ja pomo valittaa mulle siitä… Kysymyksessä on niin naurettavan pieni summa kuin 300euroa…
pieni raha mutta liian suuri minun elämääni, kaikki on ollut moisesta summasta aina kiinni…
Itken… Itken koska ajattelen niitä asioita jotka voisivat olla toisin…
Isäni kuoli syöpään kesällä… En tuntenut mitään hautajaisissa.. Ihan kuin ei mitäänolisi ollut taphatunut… Tunteet tulivat viime aikona esiin… Mitä jos isäni eläisi? Voisiko asiat olla toisin? en tiedä mutta tunnen syylisyyttä hänen kuolemaansa kohtaan…
Entä tyttöystäväni? oliko hän jäänyt asumaan kanssani jos olisin suonut hänelle enemmän aikaa itselleen? arvauksia… mietintää…
Tärisen… En voi ajatella asiaa…
Ajattelen vain miten voisin päästä asioissa eteenpäin…
Kaikki vaan kaatuu niskaani enkä ole valmis kohtaamaan huomista.. Sitä yksinäisyyttämitä ero minulle tuo… Toivon kuolemaa… vaikka en ole valmis kuolemaan…
Toivottavasti edes tätä kautta saisin tukea tilanteeseen… Minulla on aivan liian paha olla koska en ole koskaan joutunut ajattelemaan näitä kaikkia asioita yhtäaikaa… Luulin olevani vahva mutta huomasin etten ole…