mä en kestä enää tätä oloa :(
mul on ongelma.. nimittäin en enää osaa olla viikonloppua selvin päin.. koulu on alkanu kärsii mun juomisesta ja jatkuvasta pahasta olosta, joka ei muutu.. ja juon siksi niin usein. mietin kuolemaa paljon.. ja mul on ollu lääkitys paniikkihäiriöön.. mutta omasta vaatimuksesta olen lopettamassa sitä.. terveydenhoitaja ja muu mua hoitava henkilökunta on sitä mieltä et mul on kaksisuuntainen mielialahäiriö.. lääkäri ei hyväksy tätä ja ei siksi suostu määräämään siihen lääkettä. oireeni ovat pienen ajan sisällä olevat rajut mieliala muutokset.. masentunutta ja ilosuutta.. ja agressiivisuutta.. meijän paikkakunnalla on tällä hetkellä tosi kova lääkäri pula, että mulla ei ole edes hoitavaa omaa lääkäriä täl hetkel.. kun lääkärit vaan irtisnoutuu.. sit juominen on menny mul hallitsettomaksi ja olen kokellut huumeitakin ja muita päihteitä.. valehtelen.. mul on muistihäiriöitä.. olen kauheen väsyny useimmiten.. harrastan suojaamatonta seksiä minkä kerkeen.. en välitä, vaikka tiiän et pitäs olla, mut en jaksa enää, mun mielestä, mun ei tartte itelleni lääkkeitä määrätä?!