LUE TÄMÄ

LUE TÄMÄ

Käyttäjä ippula aloittanut aikaan 02.08.2009 klo 20:40 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä ippula kirjoittanut 02.08.2009 klo 20:40

Olen kirjoittanut monesti tänne ja varmasti moni lukia jo muistaa nimimerkkini 🙂
Tänne kirjoittaminen on auttanut minua paljon ja kokemusten jakaminen helpottanut tuskaani.
Monet ihmiset käyvät katsomassa näitä sivustoja ja eivät uskalla kirjoittaa tänne,
se pelko on turhaa. rohkeasti vain jakamaan ajatuksia omasta elämästä ja auttaa muita heidän elämässään 🙂
Olen nyt rakastunut ja ehkä tuleva äiti, ikää on 17-v. Mies on aikuinen kenen kanssa seurustelen ja perheeni hyväksyy asian täysin =)
en tosin ole uskaltanut kertoa raskausepäilyksistäni, ehkäisystä on pidetty huolta ja mikään ei ole mennyt vikaan, tai ei ainakaan olisi pitäänyt.😐

Mutta asiani ydin on että pitäkää siitä lijaanista tiukasti kiinni vaikka kynsin ja hampain.
🙂🌻

Käyttäjä Fanny00 kirjoittanut 06.08.2009 klo 13:37

Tosi hienoa jos sulla menee paremmin!🙂🌻 Ihana kuulla että olet onnellisesti seurustelusuhteessa, ja tämä on kaikille ok. Kyllä me siinä liaanissa roikutaan kynsin ja hampain, tai ainakin minä roikun!

Käyttäjä meebu kirjoittanut 07.08.2009 klo 10:29

Mukava kuulla että sinulla menee hyvin, ippula 🙂

Oletko jo tehnyt raskaustestin? Jos et niin tee pian ja kerro myös pian miehellesi ja perheellesi. He ovat varmasti onnellisia puolestasi ja antavat tukensa. Kaikkea hyvää elämääsi 🙂